Edwards bil
Jag blev också arg! Älskar hans C30! :)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

jag älskar att han har en SVENSK bil typ, heheheh

Såg en precis likadan bil (som hans nya) igår och jag tycker faktiskt att den är snygg. Men såklart så skulle jag hellre vilja se C30n! ;)

jag vill ha SILVER :@ det är en sån jag vill ha när jag får min första bil (A)
Tycker det är så roligt att just modellen Volvo C30 gick upp i försäljning i USA efter hela twilightfenomenet satte igång. ^^
Enda modellen jag känner igen öht.
Åhhh… Tänk att bara stiga in i den bilen varje dag och tänka "EDWARD!" *swoon* Det räcker för att övertyga mig om att bilen är ett bra köp.

Kanske ett sätt att öka försäljningen av den svarta sorten =) Men jag vill ha den silvriga med!
Det SKA ju vara silverfärgad :( Rätt tråkigt faktiskt.. men det är säker någon sponsring av något slag.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

fel färg…… suck!
:( Alltid när jag ser en C30 säger/tänker jag: "Ååh, det är ju Edwards bil!". Blir ju helt fel… Inte för att det är helt avgörande för hela filmen men det är en sån småsak man kan gå och störa sig på :/
Dåligt, han ska ha en silvrig bil :(
Ne, vad dåligt! Den ska ju vara silvrig!!
#10 Haha, samma här =P
Vilken modell det är spelar inte så stor roll, han har ju inte en C30 i boken, men däremot är färgen väldigt viktig, den är ju silvrig så enkelt är det.. Borde väl inte ha varit så svårt å behålla samma bil…

..borde ju inte vara så svårt att ha samma färg iaf! >:(
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
jag vill ha en C30! :o min pojkväns granne har en silver C30! jag dog en stund när jag såg den.
Hm, okej, nu bryr jag mig inte så mycket om det är en C30, S40 eller vad tusan de använder, men det finns ingenting som stör mig så mycket som när folk ändrar saker mitt i filmer!
Det är ju typ som om Bella skulle ha varit blond i första filmen och mörkhårig i andra.. Kul när man liksom tittar på alla filmerna i rad och så är det ny bil.. :P
Är det någon som vet vad den nya modellen heter? :)
#17 Kan läsa att det början med XC på bilden =P
Va sur man blir XD man vill ju att det ska vara samma bil som förut ju! Jag ska lätt köpa en silvrig Volvo C30 när jag tar körkort. Sen ska jag ändra reg skylten också. Det ska stå CULLEN! ;D *dör bara av tanken* alla twilighters kommer bli sååå avis ^^
/Moonchild89 👻

Alla kommer nog dö av bilen som det står Cullen på ;)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

#20-21 haha, ne jag kommer TA DEN ! :D

Det kan ju hända att dom på något vis förklarar i filmen varför han bytt bil istället för att bara anta att ingen ska märka något.. Inte speciellt troligt men man vet aldrig =)
//Mickan
#24 Jag tkr det ändå är dåligt av Summit
#26 Ja men dom borde tänka lite på att Twilightfansen inte kmr bli så glada…
#28 Hehe ja men folk stör sig ändå på det
Dom byter reg skylt för att inte behöva betala en ny,
alla bilar måste ha registreringskyltar, även de i filmer.
fast jag gilla också C30:n, lite mer Edward. ;)

Dom kanske blir sponsrade med olika bilar? Tycker nya bilen passar bättre,såg en sådan här om dagen..
Så fort jag ser en c30 tänker jag på Edward. Därför blev jag arg så fort jag fick reda på att dom hade bytt bil.
Men nu kopplar jag faktiskt en Volvo xc60 till Edward också. Men det hade såklart varit bättre om den hade varit i silver…
Det värsta av allt tycker jag, den nya bilen är mycket fulare :o
Haha, kom på nyss att min mamma har samma bil nästan. Vi har en XC90, Edward har XC60 ;D

neej han måste ju ha den silvriga!