Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1035 ggr
bea28
0

Överbelastning på sf.se??

Skulle kolla upp biljetterna till New Moon (som släpps idag) på SF-bio, och gissa vad som kom upp?

Kändes lagom kul , nu hinner juh alla biljetter ta slut :(

[Caaassie]
0

Sådär är det för mig också… :( Det känns nästan uppgjort att sf.se inte ska fungera som vanligt just idag, haha.

bea28
0

jamen verkligen… det är väl för många som  bokade biljetter antagligen.. :P

bea28
0

nu funkar det igen! LYCKA!! :D:D

Yaeko
0

Det funkar inte för mig! Jag kommer bara in på nån bokningssida och där finns inte New Moon med ens! Och jag kommer ju inte därifrån Skrikandes

Kan #3 skicka en länk till sf:s startsida så skulle jag bli jätteglad :)

bea28
0

självklart kan jag göra det :) http://www.sf.se/bio/Booking?cmd=listFilms

bea28
0

#4 nu tror jag iof att du kommer in på visby's filmlista.. .me ndet är juh bara att byta stad :)

bea28
0

hehe, måste vara alla twilightfan ute i sverige som orsaker det ;)

[Caaassie]
0

Säkert :}
Gaah, det går att beställa på alla biografer FÖRUTOM sergel, min vanliga tur.

emms
0

JAG FICK BILJETTER! WOHO! Fick dem sista man kunde reservera ;)

Emma

[Caaassie]
0

#9: GRATTIS TYP! ;D

Yaeko
0

YAY! Det fanns många platser kvar här i sundsvall så vi fick värsta bra platser! Skrattande IIIIIH!

LaSadie
0

Har biljetter Skrattande

Muzzy96
0

JAAAG HAAR! men måste ta den 20, ist för 19, men jaja :D

twilight4ever
0

Jag kmr bara in på bokningssidan :s

Muzzy96
0

jag gjorde det från mobilen :)

[Wera]
0

Så är det inte för mig, har nyss bokat utan problem :)

AnnieLarsson
0

Jag fick sms när jag hade svenska om att New moon-biljetterna hade släppts, så jag gick in och bokade 6 st i Kristiandsstad ifall jag inte får biljetter i Hässleholm. Så jag skaffade biljetter runt 10.00! :)

pebb
0

Jag var inne på biografen idag direkt när de öppnade och fixade mina biljetter ;) Både till fredagen och lördagen!!

FeliciaS
0

#17 Samma här - när jag hade svenska! :O

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

teamedward
0

Jag skulle boka för en kompis som inte kunda logga in idag, och ringde till SF's kundtjänst igår för att kolla vilken tid och så. Är nog en del som ringt, för jag behövde inte ens säga vilken film det gällde för att de skulle förstå det ^^

emeliekarlssoonn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bokade mina biljetter runt.. 16.30-17.00 då var det inga problem. 5 st biljetter till 21.15 på SF i Norrköping.

Det underbaraste mejlet i hela min inkorg ^^<3

Förstår dock inte hur jag hade tänkt överleva lördagen.
 Först midnattsvisningen på torsdag, som är slut vid kl. 2 på natten, fredagen är skoldag (funderar dock på att fråga om jag kan vara ledig från engelskan på förmiddagen). Sen premiären av NM kl. 21.15, slut vid ca. 23.30 (tänker på all reklam i början -.-). Hela lördagen ska tillbringas i skolan på öppet hus. Stå och baka hela dagen. Härligt. Snacka om att jag kommer sova gott när jag kommit hem. :P

annikamedstortA
0

Haha, jag fick sms:et från SF att biljetterna hade släppts till Bergakungen när jag var på bussen påväg till skolan (typ 10:00), så jag ringde min syster illa kvickt som satt i en datasal på sin skola så att hon skulle boka biljetter. Och eftersom vi bokade ca. 1 minut efter att de hade släppts så fick vi asgrymma platser! Jay! :D

FeliciaS
0

#22 Samma här ;) Ska med till Bergakungen, kl. 18:30 :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus