Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 537 ggr
Endroppeihavet
0

OT: The Vampire's Assistant

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vampyrvågen sinar inte i första taget. The Vampire's Assistant handlar om en annorlunda vampyrhistoria - En ung kille är trött på sitt tråkiga liv och *poff* så är hans värld inte lika tråkig längre….

Filmen har Sverigepremiär 2010-02-26

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Faidra
0

Tycker ärligt talat inte det verkar så värst bra…

Liss
0

Hehe, såg trailern för någon vecka sedan. Och jag tycker den verkar toppen! Min humor! :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnieLarsson
0

Min kompis är helt besatt av dom och pratar hela tidne om det med alla i skolan (t.om. lärarna) så jag är VÄLDIGT trött på at6t höra om det…

LaSadie
0

höhö, sådär lagom bra som man kan kolla på en tråkig kväll Skrattande Lagom bra verkar den vara

emms
0

Den vill jag se ;) men kommer nog inte se den på bio, tror jag. :) Kanske lånar (*host* laddar hem *host*) eller köper den (A)

Emma

[Underground]
0

Verkar jätterolig :)

sharoon
0

haha, den verkar skitbra :D. lite superheromovie-anda ;d

bea28
0

den här filmen är juh grundad på böckerna skrivna av Darren Shawn. Har läst första (finns ca 7 st tror jag ) och trots att den är lite lättläst så är den bra ändå! Helt klart läsvärd :)

Jojaton
0

den verkar rolig xD Tror jag kommer se den någon gång ;)

Johanna - Instagram

Mimmulih
0

jag har sett trailern för några veckor sen och tycker fortfarande den verkar jättecool! :D den verkar rolig! fick en sådan film kännsla som i kalle och choklad fabriken :P?

Mimmulih
0

föresten den är väl oxå gjord på en bok serie och är det inte chris(weiz) bror som regiserat?