BD: Garret
Varje gång jag läser BD (jag har läst den 6 ggr) så har jag alltid tänkt mig att Garrett kan spelas av Stellan Skarsgård, för det är han jag får i huvudet när jag läser om honom. Men det kanske bara är jag. :)
Här är en bild på honom: http://jins.files.wordpress.com/2009/02/stellan-skarsgard1.jpg
Vem tkr ni skulle kunna spela honom/hur ser han ut i ert huvud?
nja inte riktigt "min" Garret han är lite yngre och öö ja så jag ser han i mitt huvud;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#2 Nej Garret är en äventyrare som är nomad.

Jag har sett Garret ungefär likadan som Stellan nu när jag tänker på det 
Hm, ja, det skulle jag faktiskt också kunna tänka mig..
Som jag ser honom är han yngre (kanske i 25-30 års-åldern) och har mörkt brunt hår.
Tänker mig honom som en av vampyrerna i True Blood, i något av de första avsnitten (Bills vän som bodde i hans hus).
Ganska långt, mörkt hår, smal, inte direkt ung men inte heller gammal.
"min" garret är typ… lång och gänglig och så ser han ganska gammal ut, inte rynkig och så men lite grått i håret och skäggig, eller skäggstubb… haha jag vet inte.

#8 & 9 Så har jag också tänkt mig honom! Fast lite lik Sirius i Harry Potter också ^^
#10 Ja, precis! Och som #9 säger så tänker jag han med lite skägg. Hittar ingen bild på han i True Blood tyvärr… :(
#10 Ja! Sirius Black med kort brunt hår! Och en gladare då ;)
Fast Stellan var med ganska bra :D Fast tycker det är bättre med okända skådespelare som man inte känner igen för mycket. ;)
Emma

Haha jag ser mer Alexander Skarsgård.. Inte alls Stellan det känns jättefel i mina ögon :P
//Mickan

Garret har jag tänkt mej ganska lång och smal, Lite längre hår och lite skägg (: Nästan lite som James

Hmmm… nu när jag tänker på det så är det Alistair som jag ser som Stellan mer än Garret. Om inte Cam Gigandet spelat James skulle han varit bra i den rollen… nu när jag har funderat lite på det 

#14 Jaa lång och smal är min tanke, därav Alexander ;)
//Mickan