Twilight iFokus

Twilight

Etikett: media
Läst 698 ggr
Maja
0

NM-film: Alla scener

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här kommer en video där någon har satt ihop alla NM-videor som har släppts. En del är nytt - en del är gammalt.

Peppe
0

Åh men fy vad mycket scener dom släppt!! :O

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Maja
0

Jaa, jag har en känsla av att man kommer att sitta och tänka "Hm, det känns som att jag har sett den här filmen tidigare.." när man är på bion! :P

Anna
0

#1-#2

Det är precis därför jag vägrar titta på något mer… Jag har sett alla officiella trailers + ett klipp till och känner redan att jag har sett för mycket.

Undrar lite hur Summit tänker faktiskt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Endroppeihavet
0

Å andra sidan hade det läckt ännu mer material till Twilight och det förstörde inte filmen. Man måste ju se det i perspektiv. Det finns 9 minuter ute här, det fanns kanske en kvart släppt material från Twilight. Det finns fortfarande 1 timme och 20 minuter av filmen vi inte sett!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Endroppeihavet
0

#3 Det är absolut inte Summit som släppt det här materialet! Trailers visst, men mycket är ju illegalt släppt och Summit försöker ju ta ner materialet från youtube och andra videosajter så fort de kan. (en omöjligt uppgift då det bara poppar upp nya hela tiden).

Anna
0

#5 Visst, mycket är läckt (och jag försöker undvika det som är läckt), men Summit har släppt bra mycket… Under årets alla galor släpps ju ett nytt klipp känns det som. Det är den delen jag inte förstår.

Jag följde inte inspelningen av Twilight så där kan jag inte uttala mig, såg inget i förväg då.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MaalinF
0

Jag håller mig också från klippen nu faktiskt. Väldigt mycket ute.

Endroppeihavet
0

#6 PR ;) Det som sänds på galor är ju enbart menat för de galorna. Alltså de galor som inte sänds på tv. Sen att de läckt ut på nätet är ju en annan sak.

Men självklart hypar man en sån här storfilm med flera olika trailers för att mottagaranpassa dem till en så bred massa som möjligt. De har ju t.ex. lagt in större delen av actionbitarna ur filmen i ALLA trailers. Detta för att attrahera så många killar som möjligt till biograferna. Vi som redan är fans behöver de ju inte ens tänka på^^ Vi dyker upp oavsett!

De lägger in glimtar av kyssar, nästankyssar, allmän kroppskontakt och hoppar över vanlig dialog. Precis som i alla andra trailers^^

Inför Twilight läckte det t.ex. ut ett åttaminutersklipp från Roms filmfestival som Summit desperat (utan lycka) försökte få ner från internet.

Det har alltid varit vanligt att visa klipp från snart kommande storfilmer på filmfestivaler, problemet (lyckan) nu är att inspelningar och ex av filmen läcker ut och läggs ut på internet och sprids internationellt.

Man har tidigare också gjort flera trailers för olika målgrupper, men det har aldrig varit meningen att en person ska se alla. Vilket nu har förändrats helt genom internet.

Bim
0

Jag tänker inte titta på den här :P Jag vill ju ha några överaskningar :P

mbwj
0

Nu har dom släppt för mycket…

emeliekarlssoonn
0

Dom har släppt väldigt mkt scener. Jag tycker nästan det blev för mycket med dom 3 trailarna som släpptes. Dom visade allt som man ville se. När Edward lämnar Bella och när Jacob förvandlas till varg..
Jag tänker (som flera innan mig skrivit) inte se fler scener.