"frida" har fått twilight feber?
Jag måste bara påpeka en sak som jag såg idag på affären. jag vet inte om någon annan har skrivit om det här. Men jag gick in på affären i lugn och ro, och vad ser jag om inte att frida har någon slags bilaga eller tidning som BARA handlar om Twilight?! :o (och skådespelare m.m)
FREAKY!
aaah det var julia ! äh flicknamn som flicknamn 8-) hm… ja det var den för övrigt. den kanske har funnits länge 8-) jag kollar aldrig i tidningsstället.
Nej, den kom ut nu i veckan tror jag 

va kul :) haha vampyr horoskop
haha okej :P (annars brukar jag vara lite efter:P)

Blev nästan lite sugen att köpa den
hehe…

#7 varför köper du den inte själv?

#9 för det första, stå för vem du är
Och för det andra,, ja för ung för att ha en dotter men du kan väl alltid ha en lillasyster som du låtsas köpa den till.

#9 Muta ngn unge som kan köpa den åt dig :)
#11 *fniss* Du tycker alltså jag ska stå för att jag är ett tragiskt vampyrfreak. *garv* Jo det kan man ju tycka. Men skammen är helt enkelt FÖR stor ;)
Eller vad är åldersgruppen för den där tidningen? Jag KAN ju varit en tonårsmamma. Men tror inte kassören kommer koppla det. ^^ Nä, det blir till att muta en unge att följa med in, så jag kan skylla på henne!
Eller så går jag imorgon! Utklädd!!!!

#13 jag vet inte vad du är men man borde stå för den man är?? elr??
haha vafan, kassören bryr sig ändå inte :S lol…
#13 Tänk såhär, skulle DU bry dig om någon annan 24 åring skulle köpa en sån tidning? ;) Och hon i kassan bryr sig nog inte ett dugg ^^
Emma
Står det någonting om Jasper i den? Annars är den inte värt att köpa.. 

#15 precis,, jag skulle inte bry mig om jag såg nån i 25 års åldern som köpte den, man gillar olika saker helt enkelt, oavsett åldern.

#17 .. o vissa vill inte köpa en julia tidning när man är 24. ;P jag skulle inte vilja köpa en juliatidning, liksom, det stadiet är passerat :)

#19 haha, det är nackdelen med att uttrycka sig i skrivna ord ;)
lite kul att dom gör en såndär specialtidning , vi får väl hoppas att glamour eller vecko revyn också hakar på vampyrtåget oxå! :D

#19 tänkte det samma när jag följde tråden 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#16 när jag stog och bläddrade igenom den så såg jag iaf en bild på jackson :P
Jag har den tidningen;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag såg den i dag.. men jag hade redan tagit en Twilight tidning utan att kolla innehållet.. hmm.. det visade sig vara på engelska XD Jag förståg nästan inget
La inte märket till priset.. 158 kr kostar den :o nu när jag kollar.. Nästa gång ska jag kolla nogrannare men fick iaf en poster 
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

#19 - haha, håller med ! chillaxe lixom! :D