Vilka ska på midnattsvisningen?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag & Lisa (Livzson) ska gå i Jönköping!
Fick tag i de två sista biljetterna igår kväll, haha :) Längtar!

Jag, Hanna (hhannaz), Hanna L och Josefine ska gå på Heron City i Stockholm.
Vi fixade biljetter precis efter släppet, längtar så otroligt mycket nu! Men det är inte så långt kvar nu :)
Jag (och mina två vänner) ska gå i Örebro. :)
Valde mellan tre platser längst ut i mittenraden eller på raden längst fram. Fick bli de på mittenraden. Bokade i förmiddags vid klockan 12.00. :)
Det finns 2 platser kvar… Men jag ska inte gå tyvärr. Går en av de svåraste utbildningarna i stan och missar jag en dag är det kört.

#4 Synd… :(
Jag ska gå på Rigoletto :)
#5 Ja, jag är jätteledsen
men jag ska trösta mig själv med att gå på New Moon 2 gånger iställer 

Jag och en kompis ska gå i kista centrum (sthlm) Av 11 rader sitter vi i mitten på rad 7, det blir nog bra =))
//Mickan

jag vill så gärna gå, men det lär bli på vanliga premiären.. Jag bor på gotland, och här finns det bara 1 bio, och jag tror inte att dom tänker ha midnattsvisning :(
Det är bokat och betalt :) i Umeå. Fick superbra platser också :)

Nu har dom släppt fler biljetter på Sf.se =)
//Mickan

då ses vi där ;) Ska oxå gå på Heron. Ska ni klä ut er föresten för att vinna ett pris? :P

13# kan man vinna pris ??
men jag ska kanske ta med mina (som jag ska köpa snart ) bita linser . fast då måste jag ha glassögon över :/ jag kommer se helt sjuk ut :P
Vi fick på tredje raden längst till vänster (de absolut sista som satt ihop, finns 3 spridda kvar nu), men filmstaden i Jkpg består ju av flera små salonger så det är inte så farligt, värre att sitta i en stor på de platserna ;)
Åh det är så orättvist! (bor i finland) och här kmr det inte att hända någon speciell grejj före filmen, vill oxå ha midnattsvisning skulle vart sjukt kul :/
Jag o några kompisar ska till Heron city i Stockholm! Exakt fyra veckor kvar nu!
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Jag ska gå med en kompis! Så himla glad att vi fick tag på biljetter! :D
Bor i Göteborg :)

jag och 3 andra galningar ska gå i växjö
*hoppar upp å ner på stolen*
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Har tyvärr inte möjlighet att gå på den, psykologiprov fredag morgon därpå :/ Men premiärbiljetter tänker jag definitivt få tag i O.o
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag och 3 kompisar går på den i Heron City!
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Jag och 5 kompisar går också på den i Heron City :D
#18 enligt finnkinos hemsida ska det visst vara midnattsvisning såsom det var på sagan om ringen premiären och nån harry potter :D Jag har dock haffat biljetter till Tennispalatsets FinnKino för länge sen ^^
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Jag och tre kompisar ska gå här i Sundsvall ^^
Fanns mest bara ute på kanterna kvar här, men fem platser ganska högt upp PRECIS i mitten :D Nån gång i livet ska man ha tur iaf ^_^
Jag och tre polare ska gå här i Norrköping :D
Min polares farsa hämtade ut biljetterna idag! :) Ska bli gryymt kul! :D
Ååååh, vet ni vad? Jag fick tag på biljetter ändå! Jag och en kompis och hennes kompis ska gå.
Har ju prov dagen efter men… skit samma.

Jag och emma (emma-h) ska gå här i uppsala!
ser verkligen fram emot det!
hälsningar linnea nordlund
uppfödare av dvärghamstrar och guldhamstrar
Jag och 2 kompisar ska se på Heron city :)
Ni som också ska gå där, vilken tid ska ni se? :)
Vi ska gå i Heron, vi ska se den som börjar 21.00.
Men börja grina då!

ni som ska se på heron,hur ska ni ta er hem efteråt?
Uppskattas svar (:
#31: Okej :)
#32: Pappa kommer och hämtar, tror jag =)
FÖRHOPPNINGSVIS skjutsar min kompis mamma, annars blir det jävligt svårt…
Men börja grina då!
Idag hämtade jag ut min biljetter och kvinnan i kassan sa "Oj, fick du tag på dem där! De gick åt på knappt en dag.." :)
Jag ska inte gå, ska inte ens gå på premiären!
Men dagen efter. Jag har tyvärr ingen möjlighet att ta mig in till stan på premiärdagen, jag håller ridlektioner och går skola på torsdagar så det var jättesynd :(

när måste man hämta sina biljetter som man köpt och betalat?

vilken ålders gräns är det ?

#38 15 som väntat =)

#37 På SF's f.a.q står det;
"När ska jag hämta biljetterna?
Uthämtningstiden varierar från föreställning till föreställning. Ibland ska biljetterna hämtas dagen efter att du reserverat. I andra fall ska de hämtas till exempel en timme innan föreställningen. Detta beror på hur efterfrågade biljetterna beräknas bli. Information om när dina biljetter ska hämtas får du när du gör en reservation.
Förköpta biljetter kan hämtas ända fram till filmstart. Du drar det kort du betalat med i Biomaten i foajén på biografen."

#40 TACK =D

37# jag tror det är olika beroende på hur man bokar biljetterna… Jag betalade på nätet samtidigt som jag bokade. Då kan jag hämta ut dem när som helst. Reserverar man dem bara så vet jag ej när man ska hämta ut dem.
hälsningar linnea nordlund
uppfödare av dvärghamstrar och guldhamstrar

Biljetterna är köpta, inte reserverade så då är det nog lugnt. var bara tvungen att dubbelkolla så vi inte står där med långa näsor den 19onde ;)
Jag ska förresten gå i Västerås.
Nu är jag 600 kr fattigare
men det är det värt!

oj va dyrt :S för mig kosta det 200kr
#45 Köpte åt mina 2 kompisar också
Så det kostar 200 kr styck här också.
Jag hade gärna gått på det, men det kommer tyvärr ingen midnattsvisning till Gotland :(
Så båda Twiligjt och NewMoon är på bio tsm ? Så först kmr Twilight så ma nska kolla på den sen new mooonn :O ?
Ååååwh. Jag längtar som en toook :D

Jag klarar inte av att tänka på det ens, blir helt konstig i magen av längtan XD haha