köpa linser?
jag ska köpa linser som jag behöver direkt ( med färg ).
så det tar för lång tid att köpa på internet . kan man köpa färglinser direkt hos en optiker ??. vilken i så fall ??
tacksam för svar :) ( jag ska köpa honungsbruna elr svarta engångslinser )
lenson.se har snabb leveranstid;) har beställt dom här där--> http://www.lenson.com/fargguide.php?action=send&lensid=f6ac2ec45358790e2296e23fb2422e06&gotId=1&wantsId=2&response_loop=output&x=16&y=7 (linserna längst ner) bestälde idag och får imorgon:)
Jag frågade min optiker(har linser IRL) och då svarade den att dom var tvungna att kolla så dom passade mm bla bla, det skulle ta ca 1 vecka -_-
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

1# tack men imorgon ska jag till min pappa och på fredag till en kompis och på lördan är det haloween hos den kompisen så det går nog inte :(

Blir nog svårt att hitta en sida som skickar hem innan lördag… Har också beställt från lenson.com (som #1) i söndags men de har inte kommit än! Det skulle ta 1-4 dar så imorgon måste de komma…
Kolla i skämtaffärer annars. Eller kanske leksaksaffärer också.
Du lär inte hinna fixa det på så kort varsel, skulle du nog tänkt på tidigare. Dock så beställde jag från färgadelinser.com, tog ca 3-4 ARBETSdagar, inte helg alltså, antar jag. Tycker det gick snabbt och smidigt. :)

4# jag skulle det men det blev något så jag kunde inte då men nu ska jag få köpa ett par av min brors tjej :D för tvåhundra med linsvätska . sen får jag en behållare av en annan kompis . så jag klarar mig bra ! :D
Okej, ligger inte linserna redan i en egen behållare?

6" nej det måste man köpa och efter som hon redan ahr en hon använder köper hon inte nya hela tiden
Men linserna kan ju inte bara ligga i en låda, då torkar dem ju ut, måste ju ligga i en vätska i en plastbit eller något när man får dem.

jag vet inte riktigt men det står att man måste köpa linsskötasel
Jo, men ska man bara ha dem 1 dag och man kastar dem sen. Då är det ju onödigt.

men det är månadslinser som jag ska ha
Ja det är mina också, Men jag kommer bara ha dem på lördag.

ok jag älskar bruna ögon :)
Haha, varför säger du det? Mina linser är röda som jag ska ha ^^

#11 tänk på att månadslinser endast får användas i en månad efter att förpackningen öppnats, inte 30 gånger. ville bara få det sagt så du inte blir lurad att köpa ett par för gamla linser. sen är jag rätt tveksam till att använda linser som någon annan redan haft….
om det nu inte är helt nya du får köpa vill säga! 
ska du bara ha linserna en dag och inte spara dom så behöver du ingen ask och ingen extra linsvätska. linserna ligger redan i linsvätska när du får dom.
// en som haft linser i många år
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~