NM - nytt klipp
http://video.yahoo.com/watch/6252893/16226434
nytt klipp med volturi!
coolt!^^
wow!
Vill se mer!:D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Haha, vad förvånad jag blir över Bellas "bakåtvolt".
JAG VILL HA TJUGONDE NOVEMBER NUUU!!!
varför har edward röda ögon:S
// Hanna
Jag vill ha NITTONDE november nu!
haha :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Niiiiiice!! Längtar till 20… eller 21 när jag nu kommer se den :P Orka vänta en extra dag liksom XD

ooooh!
jisses<3 ser såå bra ut <3 :)
http://www.youtube.com/watch?v=TA8rb2Tnlt0&feature=player_embedded
Edlward lämnar Bella.
har sett det, börjar lipa såfort jag tänker på det, hmm börjar det inte räcka med klipp snart summit :o! jag kan inte hålla mig och de visas lite väl mkt nu tkr ja -.- :S
Jag tänker inte titta på fler nu, tycker som #11, Summit har släppt för mycket!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Håller med Attlid och Mimmulih.
Jag har inte sett scenen då Edward lämnar Bella. Det känns som om jag kommer förstöra om jag vet vad han ska säga, vad som händer, om jag ser den nu, ja, ni fattar :)
Jag har sätt scenen där Edward lämmnar Bella, läste just det kapitelt igår igen, börjar gråta varje gång :'(
// Hanna

ohh, jag kollade lite i början och det förstör hela scenen! den är ju inte ihopklippt (?) som de andra trailarna, utan direkt från filmen. det är ju nått man vill se på bio eller så sen!

jag vill verkligen se den scenen, men jag håller med er andra… det kommer förstöra om man får se så mkt innan filmen. Trailers är okej, men inte en av de viktigaste scenerna! :O
ååh. Men de ser ut som de ändrat scenen i filmen för det händer väl inte samma sak i boken om jag minns helt rätt? De har väl lagt till lite "fight-scener"?
Och ja de har släppt alldeles för mkt!
Ååh <3 Längtar!
#17 Ja, egentligen så är det ju ingen fight i boken. Men jag tycker det är bra att det lagt till det i filmen, kan bli lite väl segt annars.

18# aah annars dom som inte har läst boken kommer inte riktigt fatta anars tror jag :/
#19 Precis. Och dessutom tror jag det blir grymt mycket bättre med lite action där.
Wow, vad coolt! Längtar.