Om du fick ändra...
Hejjsssan jo nu undrar jag , att OM du skulle få chansen att lägga till ett "släckte" i Twilight serien , vad skulle det vara? och varför ?
och nu kanske ni inte förstod vad jag menade, och då menar jag , vampyrerna finns , varulvarna finns… vad skulle ni vilja sätta till i serien eller tycka va roligt om det också fanns med ?
och en annan grej , vilket släckte skulle ni isåfall vilja vara i/ höra till ?
Jag skulle nog vilja vara varulv, kunna förvandlas som i Twilight och så:):D och de släckte ja skulle vilja lägga till om ja sku välja 1 så är nog.. Enhörningar :D som på något vis skulle .. ja ja vet inte men det skulle va tufft ^^
Trollkarlar! :D Nej men jag hade inte lagt till något, tycker det är jättebra som det är.
Skulle vilja vara en varulv. Jag skulle inte orka med alla frågor om varför jag glittrar i solen :}
haha okej! inte skulle jag vilja ändra heller egentligen , men det är ju lite en "fantasi" värld hela dehär verklighet för riktigt besatta ^^ (jag hör till dem hehe ) men jag tänkte man skulle leka me tanken att ändra lite bara! :D tänk dej tex om vampyrerna skulle rida på hästarna ? .. inte vet ja riktigt varför de skulle va viktigt , lr så skulle enhörningarna vara typ bästa vän med nå form av skogsfolk.. som var .. typ bleka dom med.. och var släktade med gudar? .. lixom.. man kan ju leka lite sådär att dom skulle vara ett högre än volturi :D lr nått :P inte så bra åpå att hitta på :D men iaf (Y)
Lite BD spoiler ||
Jag tycker oxå det är bra som det är eftersom det är lite som om de mytologiska väsenden finns i den riktiga världen bland oss utan att vi märker..men och andra sidan kan man ju kanske föreställt si att det fans typ enhörningar (som ni nämnde) som hade makt över djuren? eller kanske något sådant…men hmm.. altså jag tänkte på en sak att de finns ju egentligen 2 st sorters " varulvar" i Twilight, de "riktiga halv människo vargarna som kom fram om natten och sedan dedär shape shiftersarna som jake o de andra?? liksom i slutet så pratar ju edward om det med bella då volturi tror att det är sådana och kan inte fatta att de inte utrotat dem alla ?

älvor kanske… det skulle vara skoj att ha små väsen in i serien 

Hm, något Wolverine-aktigt kanske xD