Emilys ärr
Har hittat en hemsida där man får se Emilys ärr! I ett annat inlägg med bilder såg man inte hennes ärr och vissa här inne blev lite oroliga att de inte hade med ärret. Men det verkar som att Emily ska ha sitt ärr ändå:
http://www.hisgoldeneyes.com/2009/10/emily-her-scars-revealed/
Jag tycker att det ser ganska bra ut, det täcker ju nästan hela hennes vänstra sida.

mmmm. de kunde gjort det bättre….men det syns åtminstonde 

man ser inte så bra, men jag hade önskat att det gick över ögat mer. inte nödvändigtvis dra ner ögat, men ändå över. men annars är det bra!

#1 Jag trodde att de skulle ha ett mycket mindre ärr faktiskt, blev positivt överraskad :)

neee… mes-ärr
Det ser inte riktigt ut som jag hade tänkt mig. Trodde inte själva "skårorna" skulle vara så djupa. Hade velat ha det hemskare! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Sam ska ju bli riktigt PLÅGAD över att se Emily, ångra varenda sekund av den dagen han gjorde detta. Lite för mesigt var ärret tycker jag, tre sträck över kinden liksom.
Men hollywood är hollywood :P
Jag är faktiskt nöjd med hur det ser ut, ungefär som jag hade tänkt mig i boken =P

Jag föreställde mig ett biffigare ärr. Tänkte på klorna som dom har… det är mer ärr från kattklor 
Eftersom det är Hollywood vi snackar om så hade jag inte väntat mig så mycket, så jag är positivt överraskad på det sätter, ärret är ändå rätt bra. Fast det är klart att när man läser boken tänker man sig något mycket maffigare.
Skit! :( Det ska va mkt större ärr!

"11 percis… Kollar man på tassarna på vargarna så ser det inte ut som att Sam har rivit henne…

jahapp… i mitt huvud är det mycket mer överdrivet än detdäääär, … :/
Typ ner på armar och.. ja.

Jag tänkte mig nog det sådär eller lite större och så men jag är faktiskt nöjd ändå :)

jag är nöjd iaf :) kunde ha varit lite grövre för min smak men… Dom ärren hon har nu är tillräckligt vanställande ;P Ingen skulle ju liksom vilja ha dom i ansiktet!
hehe har altid tänkt det på andra sidan;)
men över ögat skulle det va oxå, det står la?
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag hade tänkt mig ett stort rött hemskt ärr, så hela ansiktet såg förvridet ut..
Nej, det där är för mesigt!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#18 samma här. Jägarns mesigt ärr.. men är det hollywood så är det.
Men guud, har dom missat helt och hållet att det är en väldigt stor VARG som har rivit henne? Dessutom tycker jag att det ser ut om det växer rötter i hennes ansikte. O.O

#21 EXAKT, eller kattklor…
Jag tänkte mig ett stor rött köttsår som inte har läkt än, men jag har inte riktigt något tidsuppfattning när det där och allt annat med Sam hände, så jag är väl ute och cyklar.

Sam har ju varit varg ganska länge så det borde vara läkt, men jag uppfattade det som att det skulle vara mindre "ihop" =)
Ser ganska … usch ut, men hon ser väldigt gammal ut med ärret.

#25 håller med om att hon ser äldre ut än vad jag tänkt mej..