Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1118 ggr
Mimmulih
0

NM||Spoiler! (nytt Newmoon klipp)

EXLUSIVE NEWMOONCLIP

Herreguuuud!!!!!!!!! vad tycker ni ?? jag kan knappt bärga mig till november <3!

[Underground]
0

Jag har redan kollat på det… tio gånger kanske. Och jag dör lite varje gång. Sitter och hyperventilerar Tungan ute

Jag älskar allting. Vargarna, Paul och Sam, allt är helt perfekt. Var tveksam när jag såg trailer men nu kan det inte bli bättre än såhär.
Tycker att särskilt Paul är jättejätteduktig Glad

Anna
0

Ojojoj… Snacka om upphöjning från förra filmen. Och från trailern! Vargarna ser så mycket bättre ut nu, som Weitz lovade…

Wow!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

pebb
0

Håller med om att vargarna ser mycket bättre ut, innan såg "Jake-vargen" så himla snäll ut, mer som en hundvalp, dom ser ut å vara stora oxå!! Lääängtar

bea28
0

aah! så bra ! :D:D

sharoon
0

gryyyyyymt !

LaSadie
0

Läste att det skulle komma en ny igårkväll, underbart att se Kyss

Endroppeihavet
0

Wuhu!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

pigelina
0

gryyyym! :D:D:D

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

teamedward
0

Det första jag gjorde imorse var att slå på datorn och kolla klippet! :D AWESOME! <3 Vargarna är grymma! :)

AnnieLarsson
0

Ja vargarna har blivit SÅ MKT BÄTTRE! :D Hehe skrattade rätt mkt åt när Bella smällde till Paul! XD

Lovizaa
0

Haha, lite fel egentligen att han "kände" smällen. :P Det borde ju inte gjort ont på han och om det inte gjort ont så skulle väl han inte bli så arg? Tungan ute

Peppe
0

#11 när det gäller örfilar är det nog mer förnedringen än smärtan som är poängen ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lojs
0

Jag älskade med klippet, vargarna är jättevackra! Jag var lite nervös för det, det är ofta svårt för filmmakare att få till snygga djur, särskilt vargar. (Ofta slänger de ju bara in några siberian huskys…)

Ett par kommentarer bara, varför lyfter Paul tassen? ser knäppt ut. Och är inte vargarna lite för små? I böckerna är de väl så enormt stora att Edward får titta upp på dem?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

sharoon
0

dom är typ i ögonhöjd med edward, och en gång har dom nog beskrivits som lika höga som hästar :) (haha, höga som hästar, menja, ni fattar nog ;d)

pigelina
0

men dom nyaste vargarna beskrivs ju som mindre en dom andra, och sen växer dom ju

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

sharoon
0

precis, och paul är ganska ny? och resten också, förutom sam eller? :)

ThreeSenses
0

Jag ryser varenda gång då Jake är varg och ryter till i slutet där så hela hans päls reser sig :D Kan knappt vänta till New Moon!

Mimmulih
0

ja visst ser det bra ut! :D<333 här kommer en liten förhandsvisning på vad som ska visas imorgon som jag hittade ;) Njut!

(detta med volturi inblandat)

AnnieLarsson
0

#18 Läntar tills hela klippet kmr ut! Skrattande

Endroppeihavet
0

#18 O.o

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Mimmulih
0

#19 jag med! :D

Muzzy96
0

haha , Nu börjar det likna något :DDDDDDDDDDD

bea28
0

har klippet kommit ut? :O :D

Peppe
0

#23 undrar samma. PUTT! =D

Anna
0

Ja, finns en länk bland nya inläggen nu! :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Peppe
0

Huur kunde jag missa

MrsCullen
0

haha kollar på den där vaarje dag,en sak som jag inte gillar i videon,bakgrunds musiken,jag hoppas verkligen inte att den ska va med.

[Caaassie]
0

iiih gåshud =D