NM: Papercut
Här om dagen skar jag mig i fingret på ett papper. Det sved till lite och så märkte jag att det började blöda en del. Det var precis i det här tillfället som jag insåg att jag var ett riktigt twilight-fan(/freak). Direkt efter att jag skar mig i fingret utbrast jag "Paper cut" och min första tanke var på Bella som skär sig i fingret i början av New Moon. Framför mig såg jag precis hur scenen ser ut, det som man ser på trailen. Alltså hur hon skär sig och blodet droppar ner på mattan. Haha, jag tror att jag har blivit ett riktigt fan/freak nu när jag automatiskt, utan att tänka på det, kopplar min vardag till Twilight,
. Vad tror ni? Har ni råkat ut för något liknande?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Haha ja! Jag praoade på Maxi den här veckan och då skar jag mig massa på papper (eftersom jag rev upp kartonger). Jag tänkte typ hela tiden "hoppas Jasper kmr förbi ;)"
#1 Haha ;D
Haha, jag gjorde det igår också. Råkade riva upp ett sår på benet och det kom rätt mycket blod. Min första tanke var liksom inte "oj, vad mycket jag blöder" utan "oj, tur att Jasper inte är här nu, eftersom jag inte har någon Edward här som kan rädda mig…" xd