OT: Joshua Radin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Okej, okej, super-OT men ändå.. Jag är så oerhört lycklig just nu!
I morgon ska jag få träffa Joshua Radin! 
Jag var med i en Spotify-tävling och i förmiddags så ringde de från Warner Music och meddelade att jag ska få träffa honom ett tag i morgon, sedan har han konsert på kvällen.. Åh, underbart!
Grattis! :D
Ååååååååååååååååååh du skojar?! 
Han är så sjukt bra så det är inte sant. Är inte alls avis!
Ha det underbart och vi vill höra allt sen! :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 - Tack! =)
#2 - Nope. :P Jag är en av vinnarna (vet inte hur många vi blir) som ska träffa honom på hans hotell i morgon, han ska spela för oss, sedan ska vi snacka och ha det trevligt! :P
Åhh GRATTIS! Jag är så avundsjuk på dig för han är helt fantastiskt duktig
Hans Closer tycker jag är bra, om jag hör den live någon gång kommer jag garanterat börja grina :o
#4 - Taaack! :D Jag är kär i hans låtar.. Mm, iiih, ooh, aaah! :D
Och nya albumet är… amazing!
I'd rather be with you 
#6 - Hihi, I knooow!
Jag får ta med mig en kompis också, men alla tråkiga människor jobbar ju på dagen..
Får du ha kamera med dig o fota/filma? Isf vill jag se o höra sedan!
Åh, Winter är ju epic… *drömmer mig bort*
#8 - Det hoppas jag. ;) Har en rätt så kass kamera dock. :P Lust att skicka hit din lite snabbt? ;)
#9 Det vill du va ;) Nä men då ser jag fram emot bilder och klipp imorgon!
Hihi, ja, testa med flaskpost vettja! ;) Måste väl finnas någon å eller sådant som går till Stockholm på nååågot sätt.. ;)
Grattis ;D
Vaa vad tufft! :D GRATTIS!
Ååååh, du lyckliga människa! :o
Grattis!
Iih, gissa vem som inte har kunnat sova i natt.. 
Och så vaknar jag upp idag och vad *censur* ser jag?! Jo, den *censurerade* snön har kommit! Gaaaah! Jag som ska ha pumps på mig idag.. :P
Åker om knappt två timmar.. Aaaaaaaah! Galet!
Jag dör ju av nyfikenhet! :D
Hihi, jag kom precis hem från Stockholm ju! :P Vilken sjukt underbar dag! Helt fantastisk! Jag tror att jag är lite småkär i Joshua just nu.. ^^
Kom till hans hotell vid kl. 14.00, träffen skulle äga rum vid kl. 14.30. Tror ni inte att jag kommer in, tittar till höger och där sitter han! Mitt framför ögonen på mig! Joshua Radin! Waaah! Han åt sallad till lunch, haha, intressant, eller hur? ;) Visste inte om jag skulle gå fram till honom då, men då han satt med sitt band så ville jag inte störa.. :P
Ja, ja, jag pratade med en tjej som var ansvarig för träffen och hon sa åt mig att sätta mig i en soffa och vänta så det gjorde jag.. Joshua reste sig och gick in till baren, stannade på vägen och tittade på mig och log och sa "Hey". Aaaah! Han är ju så sjukt j*kla söt så jag smälter! Waaah!
Tja, sedan försvann han upp på sitt rum, träffen blev lite försenad och de delade upp oss i två grupper. Vi var 20 pers allt som allt, 10 stycken som hade vunnit och alla hade med sig en vän (förutom jag, för alla som jag kände jobbade den dagen, eller så bor de inte i Stockholm ;)).
Först gick en grupp till hans hotellrum och var där i 10-15 minuter, sedan var det vår dags. Vi åkte upp till hans våning, gick in i rummet, där satt han i soffan och hälsade på alla. Vi fick ställa lite frågor, ta bilder, han spelade låten "Sky" och herregud vad duktig han är! Han har bara spelat och skrivit låtar i fem år! Han tyckte om mitt namn och jag visade honom bilden på oss två och han sa "You look so beautiful, but I look like crap!" Hahahaha, söööööötis!
Tiden går fort när man har kul!
Snart var han klar, så vi fick gå hem.. Men icke! Vi fick veta att han skulle ha spelning och skivsignering på Bengans i stan så dit drog vi (jag och ett gäng schysta killar) illa kvickt. Tja, visst fick vi vänta i en timme innan han kom, men det var det lätt värt! Vi fick ju de bästa platserna (stod precis framför scenen) och jag tror att han kände igen oss för han tittade på oss och log. :)
Sedan hade han skivsignering och jag hade snabbt köpt en skiva (klart man måste när han kan signera den!) och så ställde jag mig i en lång kö.. Han signerade massa skivor, sedan var det min tur och då sa han "Hey Maja!" Haha, han kom ihåg mitt namn, så jäkla sött! :) Sedan var jag bara tvungen att fråga om en kram och visst fick jag det! Alla tjejer innan mig hade inte frågat, men alla tjejer efter mig frågade, haha, jag startade det! ;)
Sedan så stod jag utanför och pratade i telefon när vi skulle gå därifrån, då kommer han ut när han har signerat allas skivor, tröjor och block.. Han log och var sååå supermysig! Wah, han är helt underbar!
Jag har massa bilder och filmer som ska upp på youtube, men har tyvärr sladden kvar i Örebro. De kommer upp så snart jag kommer hem! :)
Lätt en av de bästa dagarna på läääääänge. Riktigt, riktigt länge!
ÅÅÅÅH låter helt underbart. Vi vill se sen! :D
Jag har kraaamat Joshua!
Winter var den första låten han skrev.. Hur tusan lyckas man så perfekt från början?! :O
Winter är… oförklarlig.
Åh, jag är så avundsjuk! Roligt att allt gick så bra och att han var trevlig 
Ååååh 
Inga klipp? :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hm, de från spelningen blev det så dumt ljud på (stod med högtalaren bredvid), men ska se om jag kan göra någonting åt det. Annars är det denna :)
Gud vad coolt! :D Han är väldigt duktig :D
Emma
Shiiiiit vad bra han är!
Jag vill ju såklart se bilden på er, Maja! :D
#30 - Sluta neka mig på facebook då! ;P
jag minns inte att jag nekat någon Maja… haha, sök igen så lovar jag att inte neka ;)
#32 - Två gånger dessutom!