Damn you Jacob...
Jag har drömt om Jacob. Och i den här drömmen blev jag kär i honom och han var helt underbar! Jag, mamma och min syster var och åt hos honom och hans kompisar och hade det jättekul. Och så kom jag på i drömmen att jag inte borde vara med Edward utan Jacob eftersom han är så varm och jag fryser ofta (haha).
Problemet är att jag är Team-Edward och har alltid tyckt lite illa om Jacob, att han bara förstör… Men nu har jag ändrat mig helt och hållet! Försöker han få över mig till Team-Jacob? 
Nej usch, nu har jag gått över gränsen till normalt beteende när det gäller en bok (och film). Har ni haft roliga drömmar om Twilight?
(Visste inte var jag skulle lägga tråden, fick bli karaktärerna, ändra om ni vill)

Hahah ;D Var han trevlig då? ;)
Har drömt några Twilight drömmar men har glömt bort dem :/

#2 Jaa och det är det värsta ju!
Han var jättesnäll och söt och allt det där…
En gång för några veckor sen drömde jag att jag hade idrott i skolan och så skulle jag hoppa från en 300-meter hög trampolinsak (xD) och sen så halkade jag och då kom edward körande i sin volvo och öppnade taket så jag ramlade in där istället… Det var en av mina sjukaste drömmar.
Sen en gång drömde jag om Jackson Rathbone (det borde väl räknas som en twilight-dröm?) I min dröm så hade han precis dött och så berättade jag för mina kompisar om det, så sa jag så här: "Ni vet han som spelade Jasper i Twilight? Han är död! Han var som en bror för mig!"
Jag drömmer nästan alltid drömmar om Jaspe och jag vet inte varför..
:D
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

hmmm…Jacob kan få dyka upp i mina drömmar om han vill… 
Jag hade en dröm för ett halvår sedan ungefär. Varulvarna var med, men de var killarna från Vänner istället. Och jag skällde ut och slog ner Chandler. Mer kan jag inte berätta för att inte avslöja något för de som inte vill ha spoilers.

Ja drömde att ja va vampyr och att någon mördare försökte knivhugga mig men failed x)
Wähä (aa)
Usch. Jag avskyr Jacob. Jag har drömt massvis med Twilight-drömmar, den senaste var exakt likadan som Bellas mardrömmar i NM, fast jag vaknade inte skrikandes, men jag var alldeles svettig när jag vaknade.

#8 Jag tyckte inte heller om Jacob innan men nu är jag helt förändrad! Fattar inte hur en dröm kan få en att ändra sig helt om något… läskigt 
#9 Jag skulle bli jätteledsen om dewt hände mig :(
Haha, min dröm gjorde bara att jag hatade Jacob ännu mer =P
I drömmen så gick Jake typ ner för en trappa och typ slog med handen i väggen så att den gick sönder. Och varje gång han gjorde det så dök det typ upp döda kroppar. Sen helt plötsligt stod Edward nedanför trappan och såg riktigt arg ut. Då slår Jacob i väggen igen och då var det Bella som var där. Då flög Edward på honom och så slutade drömmen =P

vrf tycker ni inte om jacob ? (: jag bara undrar varför ;d

#12 Jag tyckte inte om Jacob förut för han förstörde så mycket mellan Bella och Edward. Tyckte att det bara skulle vara dem två och så kom himla Jacob ivägen hela tiden 
#12 Jag tyckte inte om Jacob eftersom jag bara tyckte att han kom emellan Edward o Bella och förstörde. Dock tycker jag om honom nu efter att ha läst bok 3 i BD :)
men åh jag drömde om Jacob idag me XD haha han var på min alltan tsm med Bella har jag för mig, lite sjukt. Så hände det lite mer saker men jag tänker inte säga det HAHA! :$

jag kan fatta att endel är team-edward på samma sätt som andra är team-jacob, men endel här inne verkar ju rent av avsky (med betoning på avsky) jake, hehehe..