New moon - nya bilder HQ
Nu har en i USA skannat in jättemånga bilder från "New moon illustrated movie companion"!
Dom finns på den här sidan: http://ralphy137.livejournal.com/23832.html#cutid1
IIIIH! Älskar dom! :D (men jag gillar inte att det ser ut som Jacob och Bella ska kyssas på 2 bilder :S)
#1 De är ju på väg att göra det. Fast de kysser aldrig varandra.

Awesome :D
#2 Jag vet att dom riktigt aldrig gör det i boken men dom kan ju ändra det. Det ska ju8 bara vara 1 nästan kyss ju. Det är det jag menar.

dom gör ju en nästa kyss innan Edward ringer ^^

Varför ser det ut som att Edward har läppstift…. Om det syns lika tydligt i filmen kommer jag garanterat att störa mig på det :P

Jag är nöjd med precis allting, av det vi sett hittils, allting utom en sak som jag lagt märke till på bilderna - blekheten! Eller, blekheten och blekheten. Dom är inte bleka alls ju! Edward är den enda Cullen som jag tycker ser såhär vampyrblek ut på vissa bilder. Esme är ju inte blek alls! Hoppas det ser bättre ut på filmen!
Annars är jag helnöjd :D
#6 Han hade väl det i Twilight också? :S
Sidan är bokmärkt! Men varför står Jacob med en drömfångare och dinglar framför Bella? Det hände väl ändå aldrig i boken? *småsurar*
Esme ser fett läskig ut i nya filmen! Hon ska ju se moderlig och snäll ut… Alice ser också mer läskig ut.. Fast The Cullens ska ju iofs ge lite dåliga vibbar till oss vanliga dödliga ;)
Älskar bilden där Bella, Mike och Jacob är på bio! Titta på hur både Jacobs och Mikes hand försöker sig på handhållning med Bella!
OMG OMG Kommer de visa när Carlisle är med The Volturi?! Det vore ju HUR bra som helst!!!!!!
Wow, ser helt sjukt bra ut!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
TACKKKKK
#10 Haha ja bilden på Bella, Jacob och Mike är asrolig! XD

visst ser det ur som om carlisle har förändrats om man kollar på bilden från volturi och sen nutid eller vad man ska säga? håret är ju en annan färg och vampyrer förändras ju inte, så han måste ha färgat håret isf och det tror jag inte att han har… :(( *saaad*
håret har väl inte alls en annan färg, det är bara ljuset från rummet som gör det :]
Åh herregud, jag tror jag dör <3
Me like!! ;)
#14 Jag tycker det ser ut som han är mycket tjockare i ansiktet, men det är väl kameravinkeln hoppas jag.

#17 - jaa, det är kanske inte så, men jag får känslan att dom har försökt "föryngra" honom
Detta gjorde min dag :)
shit vilka bilder!

omg jag både hatar och älskar dom (hatar dom för nu länktar jag ÄNNU mer ) och jag som trodde det inte gick?
ääälskar bilderna så sjukt sygga<33 :D läängtaar -__-!!!

jag gillar att Edward o de andra vampyrerna faktiskt är blekare än bella! för de va de inte i första filmen…
sen drömfångaren… de har väl lagt till den scenen… för hur det än är så vet ju jacob att hon har mardrömmar…o drömfångare har ju till syfte att avhjälpa sådana…. plus att det är ju från indianerna det kommer…precis som jacob 

Everything looks perfect to me! ;)
Verkligen fina bilder! Får en att längta!