Vilket godis?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I filmen så har dem något sorts godis. Typ röda saker. Man ser dem när Bella står vid sin bil andra dagen i skolan. Och när Bella träffar Jacob i La Push så äter dem sånna.
Så jag undrar finns det någon som vet vad dem heter och kan man få tag i dem i Sverige?
Tycker dem ser goda ut ;D
Man kan se dem i början av klippet :)
Emma
Det ser ju ut som vanliga pingvinstänger, typ jordgubb/hallonsmak :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

De kanske är sponsrade av "pingvinstång AB" :)
btw, ÄLSKAR de med mangosmak, rekommenderar verkligen!
Tycker också att de ser ut som sådana pingvin-stänger, vilket de troligen inte är. Men det finns ju en chans att de smakar liknande. :)

Tycker jag sett liknande i någon annan film och då har jag för mig att det var nån slags lakrits grejj :P
Det är röd lakrits.
#5 som dom hittade inne i vanen om jag inte minns fel?
Japp :)
tkr de ser snurrade ut..? Ser man när Jake tar en tugga vid 1.14 :)

#8 ja de är snurrade

Nä pingvinstänger är mkt "rundare" tycker jag. Tror det är någon slags hallon-kabel eller något annat skojsigt!

Det är röd lakrits
#11 Men lakrits är väl inget man äter sådär i USA? Säger dock inte att det inte är lakrits utan undrar mest varför de skulle äta just lakrits när de inte är jättevanligt i andra länder. :)

#14 jo det är väl vanligt ? Jag har sett många filmer där de äter lakrits
#15 Jo men jag menar i allmänhet så är ju lakrits inte jättevanligt att man äter i andra länder än i skandinavien? Rätta mig om jag har fel.
Detta var ju då lite ot men knyter tillbaka till trådens ämne. TS! sök på google, borde vara någon till av den massiva fan-skaran som har lagt märke till godiset och tagit reda på det. :)

#16 Nä det är väl inte det vanligaste med lakrits utanför norden, speciellt inte i USA, men man äter det ju ändå; har sett flera filmer där de gör det!
(Men heter inte sånna där lakrits-fiskar utomlands typ något med Swedish Liqurice eller något?)
Som sagts så är den flätad, så några pingvinstänger är det inte :)
Jag tror minsan det bara är en vanlig godisstång, typ i jordgubbssmak eller så.
Jag har även ordet sqidels på tungan, men ingen aning om vart jag fått det ifrån.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Allt godis i USA utom skittles suger =P Sverige har sååå mycket bättre godis fyi…
#19 Ja, det var så det stavades. Tack ;) Kom inte på varför jag tänkte på det. Men dem är super goda!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Oja :D Tog med mig ett jumbo pack med mig hem senast vi var i USA :D
Nu vet jag! Twizzlers! :D Hahah, ;) Det tog inte såååå lång tid att hitta det va? ;D
Emma