Läst ut När jag hör din röst
Den var helt fantastisk den också :) <3 Blev tårögd när jag läste att Edward lämnade Bella =( Och sen i slutet och återföreningen så underbart :) Jag längtar jättemycket till filmen!
Du är nog inte ensam om att längta till filmen 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1 haha nej det tror jag verkligen inte ^^
om jag säger såhär så sprutade tårarna både när jag edward lämnade bella och när jag såg trailern till nästa film xD

#3 hah okej,, men trailern är ju jättebra! Jag kan inte sluta titta på den ^^
jag längtar som f*n till filmen :'D
har läst böckerna om och om igen ^^
vet någon när filmen kommer för jag längtar har börjat om på boken för jag tycker den är helt underbarat bäst

När jag läste den så tyckte jag att Bella överreagerade
Men så bra 

#6 Filmpremiären äger rum den 20 november iår. 
// Lisa, medarbetare på Twilight
Jag har också precis läst ut den. Usch vad hemsk den var! Jag vet inte hur mycket jag grät! När han lämnade henne… Usch, usch. Jag led med henne! Slutet var bäst dock :)
Jag grät nog varje kapitel tror jag. Undrar hur mkt jag grät egentligen… Men jag grät mest när han lämnade henne, återföreningen och natten efter att de kommit tbx då han berättade vrf han lämnat henne och hur mkt han älskade henne.

jag grät en massa ända tills hon började va med jakob :o den var så bra :) jag ser inte fram emot filmen.. när jag såg filmen av första boken blev jag väldigt besviken :s men kommer nog se filmen endå bara för att ha nåt att klaga på xD
Jag har gråtit igenom alla böcker hehe ^^
Men tur att det varavar med skratt och annat :p
läste ut den iförgår, gillar inte att inte Edward är med, Blev så sur på Jacob när Edward ringde och han svaraattCharlie va på begravning, Grr!
Fast gillar den ibland och ibland inte, grät rätt mkt ifl^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#14 Meh, han frågade ju bara vart Charlie var inte vems begravning det var. Edward drog förhastade slutsatser
#15 men endå^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag har också läst it den nyss.. :D Så grymt bra! Men jag blev helt förfärad när Edward lämnade Bella, jag kunde liksom inte fatta att det var sant! :P
http://hannnafoto.blogg.se
Jag, som inte brukar gråta för sådant, och speciellt inte i böcker, satt med tårarna rinnandes när jag läste New Moon. Fick lägga ifrån mig boken lite sen för att samla mig, haha.
OCH DET ÄR BARA 50 DAGAR KVAR TILL PREMIÄREN! :D