Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1533 ggr
AnnieLarsson
0

Blondinbella

Tydligen tkr Blondinbella att Twilight var barnslig! Skrikandes Kolla vad hon skrev i ett inlägg:

Vad tycker du om filmen Twilight?

Tyckte att den var rätt barnslig och stängde av efter halva. Däremot så älskar jag serien True Blood som också handlar om vampyrer. Ni hittar den gratis på www.ch131.com

AnnieLarsson
0

Men hon är ju lite konstig så…

Hamzter95
0

men guu,, ja varför ska de då sätta 15 års gräns om den är så barnslig -.-

LaSadie
0

Blondinbella är helt otroligt wierd och jag spyr inombords varje gång jag ser hennes ansikte eller hör ngt om henne.

Lovizaa
0

Hon har förmodligen inte läst böckerna!

Yaeko
0

Smaken är som baken :P Men så dålig smak har hon inte eftersom hon gillar True Blood ;)

teamedward
0

Men Blondinbella är ju lite halvt..inte alltid alla hästar i stallet ;) Har aldrig gillat henne.

ThreeSenses
0

En del gillar Twilight, andra inte, vad spelar det för roll? :3

Hon behöver ju inte gilla Twilight om det är så … sen får man ju tycka vad man vill om henne! Men dålig smak har hon inte eftersom hon gillar True Blood! ;)

KitoBonito
0

Y-y-y-ytlig, vad ska man förvänta sig?  True Blood är ju knappast särskillt ansträngande att se….

linhof
0

Har ni funderat på att det faktiskt är hennes jobb att vara ytlig, tvärtemot o korkad?

hon är en typisk blondin i den negativa tappningen…. väteperoxiden har frätt sönder de få hjärnceller som va där…. så nu mer är det ett vacumfyllt utrymme som uthyres… till högstbjudande! Cool

*sorry, men gillar henne INTE*

normala blondiner behöver inte bli upprörda! inte riktat till er…

teamedward
0

#9 Hahah, men det riktigt tragiska är ju att om man jämför henne med de andra blondinbloggarna typ Kissie och Dessie, så är ju Blondinbella en riktigt normal och tråkig person…

linhof
0

#10 antagligen…o det gör det ännu mer tragiskt Tungan ute

[Caaassie]
0

Jaa hon får väl tycka som hon vill, men jag kan bara inte förtså hur hon kan gilla TRUE BLOOD men inte Twilight?! Om det är något som är barnsligt så är det true blood med deras "vampyrtänder" som ser ut att vara nyinköpta från butterix.

[Alexandra89]
0

Hahaha XD

Jag försökte titta på det programet men bytte snabbt, tyckte det verka super B =/

[Wera]
0

Hon har antagligen inte läst böckerna ;)
#12 HAHA håller med <3

linhof
0

true blood ÄR bra! trots b.tänder ;)

Yaeko
0

Prata inte illa om True Blood! ;) Stephenie har inspiration därifrån och det märks verkligen om man följer serien. Jag blev snarare besviken att vampyrerna i Twilight inte hade huggtänder, det är ju det som är själva grejen med vampyrer!

teamedward
0

#16 Haha, jag är bara tacksam för att de inte har huggtänder.

sharoon
0

jag tycker lite blandat om blondinbella, jag tycker hon är grym som är ekonomiskt oberoende eller vad det var. vem skulle inte vilja vara det när man är 19? sen så kan jag tycka lite andra saker också. men iaf så tycker alla olika, och alla kan faktiskt inte tycka om Twilight. jag tycker om tts typ bara p.g.a böckerna och jag tycker att filmen är ettt roligt "extra tilllägg" till hela grejen. jag tror nog att hon skulle tycka bättre om tts om hon läste böckerna, eftersom böckerna är bättre än en film. filmen tycker inte jag är en av de bästa i värdshistoren men ändå bra. så jaoooo….

sotgurkan
0

hon fattar sig inte på sånna bra saker som twiligt det är för komplicerat för hennes blona hjärna . ursäkta att jag är lite blondin - elak . men tycker inte om henne. men jag förstår ju att inte alla gillar Twilight :P

[Caaassie]
0

Om jag ska vara ärlig garvade jag mig igenom 1 avsnitt för inte så länge sedan, jag kunde bara inte ta den på allvar med alla dessa huggtänder x'D
Ni som gillar true blood får gärna förklara för mig vad ni gillar med den =D

teamedward
0

#20 Haha, jag håller med dig ;)
Extremt töntigt med huggtänderna xd

Yaeko
0

#20 Jaa du… Jag gillar nog True Blood och Twilight lika mycket :) Men varför gillar jag True Blood? Jag har blivit helt fast i serien, det är väldigt spännande och varje avsnitt slutar så man bara måste se nästa, om du förstår vad jag menar. Så det gjorde nog att jag fortsatte kolla på TB eftersom det var så spännande. Men man måste ge det några avsnitt, det blir bättre efter kanske avsnitt 4 eller så, tycker jag då. Men jag vet inte, jag gillar handlingen och karaktärerna väldigt mycket. Och så är det coolt att den svensk är med också ;) Sen är det väldigt mycket sex också men det är värst i början faktiskt, och så vänjer man sig, haha.

Nu får någon annan förklara vad som är bra med TB, jag kan inte x)