Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 799 ggr
Mimmulih
1

en rätt så tokig dröm.

hejssan allihop, jag tänkte bara dela med mig av en dröm jag hade för ca 2 nätter sen, den är jätte knasig :D

okej det började med att vi skulle ha nån slags bjudning hemma och det var massor folk på nedre våningen, jag satt ensam uppe med rob, eh vi kände inte varandra men vi blev bra poolare vart efter som vi pratade o chillade i "mitt" rum, "vårt hus" i drömmen såg inte ut som vårat riktiga men ja ivarjefall,vi flirtade lite med varandra, pratade om allt möjligt, kollade tv och vi kom bra överens och så. Sen skulle han gå till datan som var i rummet brevid för att göra nåt där så tänkte jag att nej nu måste jag säga det, och så säger jag till honom

" hey, ehm, rob?

så svarade han bara: ja?

du spelade bra i Twilight föresten uhm *__*

sen skrattade han bara o sa tack X) sen frågade jag varför han började med skådespelandet och så pratade vi om det osv..sen måste jag gå ner för att min pappa ropade, och när jag kom upp surfade han på min data och sådant..jag satte mig lite längre ifrån o tänkte att han ville göra det ifred men sen så sa jag åt honom typ såhär:

-ehm rob,om du träffar kristen nån gång snart kan du då säga till henne att hon är en jätte duktig skådespelare o att jag gillar hennes stil jätte mkt.?

så hör jag sedan bara från dator högtalarna kristens röst som säger "aaaaw tack!" o sen började rob att skratta o jag blev jätte generad :P (han hade typ talat med henne på skype ellr nåt) och skulle just börja camma men så segade datorn och så vi stängde av efter en stund. Sedan kom Hayley (sångaren i paramore) plötsigt in i mitt rum och det var som inte något speciellt annat än att jag var jätte glad och hälsade o vi pratade massa musik och så pratade vi om att jag ska se henne live i november (det är sant) och att hon skulle vinka till mig om hon såg mig ellr nåt , sedan gick hon omkring i mitt rum o fnissade åt min bildsamling på väggen då hon såg det. (Jag har ett kollage av paramore på väggen) o sa att de var fint :P sedan gick vi ut………

(plötsligt var det inte något ståhej på nedre våningen men de va ju en dröm så)

…….då var en av mina bästa kill kompisar och Taylor på framgården med hayley och pratade mopeder? de höll på o meka eller nåt, och då blev allt bara som vahh :D och så var hayley ledsen för att de retades med henne om hennes "riot-converse" sedan talade vi lite smått och jag uppmuntrade henne och sa att jag tyckte hennes skor var jätte snygga ^^  efter det gick jag o pratade med nån (minns inte vem det var) och de visade sig vara så att robert o taylor skulle vara här(jag bor i finland) och vara på nåt event men att de inte kan bo på hotell för att de har aldeles för mkt paparazzin där då så de "gömde" sig hos oss i ett egnahems hus. (bor i en jätte liten stad 2/3 h från huvudstaden)  sen vaknade jag :D:P den var jätte konstig  :D

(hayley,kristen,Rop och taylor är typ mina favorit kändisar/ inte så konstigt att dom vart med men endå :D)

sen kan ja ju passa på att berätta att jag drömt en dröm om att jag var med på newmoon inspelningen som en i cast: et och att jag var ihop med taylor…

och en annan dröm som jag vann en weekend me skådespelarna och att jag o rob blev ihop eller nåt och att en massa paparazzin jagade oss…

hmmm………..någon annan som dömmer sådant här? :D

[Wera]
0

HAHA lite kul. Aldrig drömt om något sånt :))

oblivionocean
0

När jag hade läst ut alla böcker första gången så drömde jag en hel udda dröm.

Jag var typ eh…jag vet inte jag kan väl kalla att jag var Bella. xD och det var as många vampyrer som var ute efter mig och jag och edward gömde oss i ett hus mitt ute i skogen och så stod vi och kollade på dom när dom sprang omkring i skogen.

eftersom det var ett bra tag sedan jag drömde den så kommer jag inte ihåg något mer :o men jag minns att jag var förbryllad när jag vaknade.

AnnieLarsson
0

Hehe kul dröm!

Anna
0

Haha kul dröm ju!

Jag drömde också om Hayley för ett par nätter sedan. Hon var i min stad och handlade där min syster handlade så min syrra tog hennes autograf till mig.. Haha nördigt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

Haha, ehm, ja, jo..

Jag har drömt att jag träffade Jasper i skolan (av någon konstig anledning gick jag i skolan i Forks) och jaa, sedan skulle de ha fest hemma hos sig, varpå Jasper sa att han kunde hämta mig med sin bil.. Och ja, det gjorde han, och sedan blir det för barnförbjudet! ;)

Anna
0

#5 Hahahah underbart ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

ThreeSenses
0

#5 - Haha, klockrent ;D

Jag har drömt att jag haft snöbollskrig med Cullens, haha! Jag har även drömt att Emmett och min kompis var väldigt bra vänner, lite kul hur konstiga drömmar man kan ha ^^

sharoon
0

inatt drömde jag att killen jag gillar och edward var en och samma person, med blandade egenskaper. en väldans bra dröm ! :D

Hamzter95
0

hahaha va roliga drömmar alla har :)
Själv vet jag inte att jag drömt något specielt :P

sotgurkan
0

haha ag drömmde världens skummaste dröm förut :O  fast man fattar inte mkt av den :D