men hur vet hon att det är alice han pratar om?
Edward berättar ju för Bella att man nt visste var Alice kom ifrån. Så dt var säkert så hon listade ut dt

lånar tråden då det är en annan sak jag inte fattar. minns inte riktigt hur det står men det är i första boken när dom har "möte" i familjen Cullen efter bilcrashen. Alice har en vision om den där gläntan och Edward skriker "no!" och sen säger Alice "I love her too"
jag fattar ingenting? antar att hon ser Bella som vampyr där eller nåt men jag fattar inte varför Alice säger sådär och allt
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#4 Men inget av det han sa har nått med med Alice att göra, eller henne förflutna, - om jag minns rätt,

#5 nej men jag skrev att jag lånar tråden för att det är en annan sak jag inte fattar? så slipper vi ha flera sånna här trådar att hålla reda på =) och jo det har med Alice att göra ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Men oj haha jag menade #3 . :P
Jag förstår inte riktigt, menar du slutet av boken? :)
#5 Jo, men asså, Edward säger att ingen vet var Alice kmr ifrån. Och sen så säger kallar ju Alice fr "din lilla väninna" så räknar hon ut dt

#0 Lite tråkigt att det inte är med något om det i filmen..
//Mickan

#0 därför att James säger ju att det är en liten "pixie" som han förlorade till…(någon) Den mest oemotståndliga doft han känt (hans eget personliga heroin
) och när han såg henne på basebollfältet så var det det som utlöste det…INTE Bella…. han valde bella för att hon var Edwards "heroin" o hans…levde juh me dom…. öga för ett öga…typ. Om du fattar va ja menar?
#4 hon ser att edward tappar kontrollen i gläntan och dödar Bella…. en av de möjliga framtidsaspekterna. Så fatta jag det som

#14…som jag förstår det så behåller de sin speciella doft, fast svagare… själva blodet är ju borta… men Bella luktar ju fortfarande frecia… fast det gör juh inte "ont" längre för Edward…
själva det drogframkallande är väl just blodet…tror ja? och eftersom det "stelnat" så luktar det väl inte så starkt längre? plus att vampyrer har en sötaktig lukt… medans tex varulvarna har en mer jordaktig…. o människan mer…."bubblig"? typ att vampyr är en dricka utan kolsyra medans människan med? smakar lika bra (fast vi får tänka smaken som lukt) men den ene….är fräschare…
det är så jag uppfattat det o tänker mej det men kan juh ha fel…