Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 611 ggr
Anna
2009-09-29 19:54
0

Paramore Sweden

Är ni ett fan av rockbandet Paramore, som deltog med 2 av sina låtar till Twilights soundtrack 2008?

Då är denna sida något för dig!

Vi håller dig uppdaterad med info om nya spelningar/turneér, nya låtar/videos, saker som rör bandmedlemmarna och mycket, mycket mer. På sidan finns även information om bandet och dess medlemmar, vi har ett galleri med bilder och snart även ett forum! Med jämna mellanrum anordnar vi tävlingar för er fans som följer sidan så att ni har möjlighet att vinna fina, Paramorerelaterade priser.

Välkomna in!

www.paramoresweden.se

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MangoMelon
2009-09-29 20:08
0

Alla biljetter till deras konsert i både sverige och finland är dock slutsålda. De såldes på rekordfart, under 1 minut.

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Anna
2009-09-29 20:15
0

#1 Det stämmer nog inte, var har du hört det? Biljetter finns fortfarande på bl.a LiveNation. Min syster hängde på låset och skulle beställa samma sekund som de släpptes - sidan hängde sig och servern gick ner, alla fick vänta, 35min senare hade hon bokat till oss.

annaattlid.se

MrsCullen
2009-09-29 23:25
0

finns biljetter kvar :)

jag har köpt min för typ en vecka sen

Läängtar,nån mer som ska dit?

<3

Anna
2009-09-29 23:30
0

Såklart man ska dit! Blir att åka tåg 30 mil enkel väg och sedan hem igen dagen efter + ta ledigt från skolan, men det är det LÄTT värt :)

annaattlid.se

MrsCullen
2009-09-29 23:31
0

#4 haha ja verkligen! :D