Vampyr :)
Förhoppningsvis på halloween kommer jag och några kompisar ha ett litet partaj. Och då är min tanke att vara vampyr såklart ^^
Bara tvungen att säga det ^^

va kul :) hehe
Ja hoppas att det blir som jag tänkt bara :p
Tänkte försöka införskaffa röda linser, "måla" blek hy och ha nån lättare sminkning. Sen nån fin klänning kanske…
Åååh det låter det :D Du måste visa en bild sedan på hur du såg ut! :)
Ja jag slänger upp en bild om det blir av :)
Några veckor ditt dock, hehe…
#4: Okej ;) Nu blev jag jättenyfiken på hur det kommer se ut, haha.
Hehe jag ska klä ut mig till Edward! xD
Jag med, men vi får alla vänta ett tag :p
Ska åxa va vampyr på vår "familje" haloween (ngr kompisar till familjen kommer;)
Haha ska ha röda ögon och va vit i ansiktet;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

jag med
o gubben min ska vara en true blood flaska AB- 
ååh jag tänkte oxå vara vampyr på halloween! :D men jag vet inte det med linser… jag kade en tråd för länge sen om dem men jag förstår inte riktigt fortfarande hur det funkkar -__- ajaa de låter jätte fint det du tänkt dig! :)
ååh jag tänkte oxå vara vampyr på halloween! :D men jag vet inte det med linser… jag kade en tråd för länge sen om dem men jag förstår inte riktigt fortfarande hur det funkkar -__- ajaa de låter jätte fint det du tänkt dig! :)
Jag ska också vara vampyr på halloween <3 Har typ gått och planerat aslänge, ska bli jättekul :D Fast har dock funderat på om jag ska vara en "snäll" vampyr à la the Cullens, eller om jag ska vara en Volturi ;)
#12 jag ska va en volturi^^ Röda ögon<3 (fast om jag skulle va riktig vampyr skulle ja självklart va "vegetärian")
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#13 Jo, det blir nog mer uppenbart att man är vampyr om man är en Volturi med röda ögon. Annars måste man ju typ ha läst eller sett Twilight för att fatta ^^

Måste ju bara berätta då… jag o min man gifte oss som vampyrer 2007…finns bild i mitt galleri 

#16 Scary! :S

jag ska med vara en vampyr :)

Åh, vad kul det låter! Jag måste också fixa någon sådan fest! Hehe
#16 Kan säga att jag avgudar ditt bröllop!Hur häftigt som helst!

#16: Fan vad coolt! :D Sådär ska jag se ut när jag gifter mig också har jag bestämt :]

#20 Jätte coola bilder.
Lite läskigt

#21 hehe…hoppas din partner gillar iden då 
#22 tack…lite läskigt :)
Tack alla som svarat :)
Nej jag kommer använda röda linser (om det blir något) just för att det är det man anser som vampyr. Sen är de nog svårt att hitta linser så att man ser ut som Cullens. =/

#24 Joooooo! En i sundsvall skulle sitta perfa!