Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 788 ggr
AnddreeaC
0

Killar är avundjuka.

Typ alla killar är avendjuka på att nästa alla tjejer tycker att Robert Pattison är snygg.
Alla mina kill kompisar tyckler att vi tjejer är knäppa för att vi tycker att han är snygg..
så nu har dom typ gjort en klubb "vi tycker inte att Robert Pattison är snygg"
Helt sjukt. :P

Metinia
0

Är det så sjukt egentligen? Jag tycker att hysterin kring Robert Pattinson är sååå mycket sjukare. Jag tycker inte att alla är knäppa som tycker att han är snygg (jag tycker inte han är snygg som privatperson), men jag respekterar att alla har olika smak. Men överdrivet är det hela! Jag gissar att de flesta tjejerna är mer kära i karaktären Edward Cullen än i riktiga Robert Pattinson.

Så nä, jag håller faktiskt inte med dig om de här killarna du pratar om, de må kanske vara lite avundsjuka, men de verkar ändå ha fötterna på jorden (även om man får ta det hela med lite humor).

Lill-sass
0

Jag tycker faktist att Taylor Launter är sjukt mycket hetare.. Och hans personliget lockar mig mer. Han skrattar hela tiden (åååh, hans skratt..) och verkar mer rolig och utåtriktad. Och han kör ju typ.. någon kampsport i världklass eller något? Men jag förstår och  respekterar dem som tycker att Robert är värsta hunken ;)

Börjar nästan gråta så fort jag stöter på honom på youtube.. Haha XD Patetisk är jag ;)

Veero
0

shit :o Här är det ingen som bryr sig! Men han är ju snygg och killar ska inte bry sig igentligen för hur stor är chansen att man äns får träffa han? Obestämd

Hamzter95
0

va löjligt att göra en klubb om det -.-
#2 hah jag tycker Rob skrattar hela tiden xD

Han har så skön humor, hela han är typ den perfekta drömkillen :P (inte hans karaktär edward) Nu menar jag verkligen Robert Pattinson visst jag känner han ju inte direkt men av det man sett i intervjuer och sånt..

Anna
0

Är det en nyhet att killar är avundsjuka av sig?

Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Brownie
0

#5 Haha,nej inte direkt!

Tycker bara det verkar roligt att dina killkompisar är avundsjuka,för då vill de ju att ni ska tycka dem är snygga istället ;)

Lill-sass
0

#6 haha precis ;)

mohammad97
0

#5 ursäkta det tar jag åt migOskyldigdet är tjejer som e avundsjukaGlad nej men skoja bara alla har olika personligheter vissa e mer avundsjuka än andra

Anna
0

#8 Haha självklart, jag skojade bara =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Wera]
0

#1 _"Jag gissar att de flesta tjejerna är mer kära i karaktären Edward Cullen än i riktiga Robert Pattinson."
_
- Håller med :)

Men jag tycker också det är så överdrivet med Rob-hysterin, tjejer som springer efter honom som galningar osv osv.. ha lite respekt, haha! :)) Fast han är sjuukt het ju ^^ *nomnom* Drömkillen kanske? (Även om man inte känner honom, fast Edward Cullen är ju lite så där drömkillen, dock överbeskyddande) Men Robert han verkar så charmig.

Jag tror killarna är avundsjuka ja, lite smått så där :) Men vi tjejer är väl också avundsjuka ibland, fast vi kanske inte gör sånna där "Vi tycker inte om ***-klubb"

Men t.ex. så tycker vääldigt många killar om Jessica Alba, har inte märkt av tjejer som håller på "hata Alba hata Alba" ;D Haha
Fast Jessica Alba ser riktigt bra ut ^^

Loveofmylife
0

jag gillar Robert Pattinson som han är och inte för Edward Cullen.

även om jag är helt galen i honom med så är edward mkt bättre i böckerna

JohannaCullenEnvall
0

Man smälter ju lixom av Edwards léende. Fast Robert är ju inte fullt lika snygg som Edward, men han är ju SJUKT het! :D<3 Asså jag får rysningar i hela kroppen när jag ser Edward Cullen, och samma sak med Robert Pattinson.

Men sen så vet man ju faktiskt inte hur Robert är som person, och om man kände honom skulle man nog inte alls vara lika förälskade i honom. Fast han är ju väldigt charmig.

Men sen så är det ganska löjligt att göra en sån klubb xD

wilda-zero
0

jag ser mer Edward Cullen som drömkillen och i verkligheten tycker jag att Taylor Lautner är mycket snyggare!

Lite överdrivet med att starta en klubb.