Nya New Moon-bokmärken
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag köper inte bokmärken - jag gör egna.
Jag håller på med scrapbooking och har därför en hel del fina papper. Tycker det är roligt att göra bokmärken. Har några stycken nu, fast jag läser bara en bok åt gången. 
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Tycker de i #0 är riktigt fina men skulle nog inte lägga pengar på dem ;)
Jag viker sidorna 
Jag viker också sidorna, haha!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag kör med post-it lappar :D
Dem var fina, men lägger inget jag skulle köpa
Tänker nog köpa Edward-bokmärket!
Jo, visst var de fina!
Men jag har fortfarande kvittot från när jag köpte de första två böckerna som bokmärke.. ;)

Dom är snygga men inget jag skulle köpa. Mest för jag inte har vanan att använda bokmärken och de jag har haft har jag tappat bort eller gjort sönder.

Dom var fina men bokmärken kan ju åka ut ur böckerna! Själv viker jag i hörnet…
Hehe, hata mig inte
De är jättefina, men jag gör som de flesta; sparar pengar!
Och jag måste få säga en sak (jag är övertrött)..: Bilden med wolf-pack boysen ser så gaaaay ut!
Haha, överdrivet trött. Förlåt. Och jag skulle föredra om Jacob ville räta upp nacken ibland..
Åh vill se filmen NU!
#9 Hahahahahaha!
#9 Om det beror på att jag också är trött vet jag inte, men jag håller med 
jag skulle köpa edward såklart<3 är så snygg:P

använder inte bokmärken, men man skulle inte säga nej till ett med edward eller jacob på typ… :D
Jag måste erkänna att jag tycker att Jacob är tusen gånger snyggare på bilden än vad Edward är! :D
#14 Haha jag tycker att Edward ser lite skev ut ;)

Jag vil ha! Fast jag skulle inte använda dom.. ;) Jag viker sidorna!

Jacob ser verkligen ut som en varg :D
De var väl… fina. Fast det är ingenting jag kommer köpa. Jag brukar riva ur en bit papper från närmsta tidning och ha som bokmärke, eller vika i boken bara 
Jag använder bokmärken, vill inte vika sönder böckerna… 
Om de inte är alltför dyra så skulle ett Edward-märke passa fint i en av böckerna………….

Åhh….måste ha! Jag älskar att läsa så det passar verkligen
Ses!

Jag vill ju ha Jasper? Varför får han aldrig vara med. Döh
Den på Edward och den på Jacob skulle ju inte vara fel ;D
Just nu använder jag en typ tjockt papper med Twilight filmens framsida på. Typ när bion skulle komma ut. Vet inte vad jag fick det ifrån xD Kom inte ihåg ;)
Usch, hur kan ni vika sidorna?! :O Skulle aldrig kunna misshandla mina biblar sådär ;D
Emma

Jag använder för övrigt bokmärken. Jag viker bara sidorna på "ovärdiga" böcker, alltså typ 20kr från konsum. Skulle aldrig vika sidorna i mina Twilight-böcker eller mina HP-böcker..never..
Jag viker sidorna för att jag är lat och jag är rädd för att bokmärken ska åka ur så jag aldrig hittar vilken sida jag var på igen 
Annrs behandlar jag mina biblar kärleksfullt och med respekt! Lovar…
#21 - Eller hur!
Jag använder ett kontantkort rivet på mitten..
Har funkat bra genom alla Twilight böcker samt de jag läst där i mellan. =]
Sen om det är snyggt är väl en annan historia..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Väldigt fina, men jag har ett fint bokmärke just nu och orkar inte lägga pengar till ett annat. =)
// Lisa, medarbetare på Twilight

dom var jättefina, men jag skulle inte lägga pengar på dem, använder nästan aldrig bokmärken :P försöker att komma ihåg sidnumrena istället! Tappar ändå alltid bort mina fina bokmärken (typ gamla kvitton, m.m ;) ), så dom brukar inte hjälpa speciellt länga iaf .. :P
Sådant gör mig gaalen. Typ innan jag ska sova så lägger jag bokmärket (typ en lite lapp eller något) någonstans och när jag ska sova så hittar jag banne mig inte det!! Även om jag letar! Så då blir jag skitarg, letar efter något annat att ha som bokmärke - men hittar självklart inget och då blir jag mer arg och stänger boken och försöker somna. xD

#32 haah! x) jag har använt diverse som bokmärken, just för att man inte hittar ngt :P men nu som sagt kan jag slå ihop en bok, nästan utan att titta på vilken sida jag är på, men ändå komma rätt sen när jag ska läsa senare :D övning ger färdighet! :P
Yes, händer mig också. Great for the memory ;D

#34 verkligen :) värsta bra träningen juh ;)

Jag tycker att de är jättefina men skulle nog inte "slösa" bort pengar på dom.
Jag har gjort ett eget bokmärke inspirerat av dessa. Men det blev fel när jag skrev ut så den blev inte alls så stor som jag hade tänkt mig, men den kommer till användning ändå.
På bokmärket är det en stor bild av Zac Efron, sen en otydligare bild på Robert Pattinson, Nick Jonas, Taylor Lautner och i bakgrunden är det Louis Vuitton-mönster.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Jag hade ett skitbra förut med magneter som kan klickade fast på sidan. Men jag tappade bort det under semestern
Nu kör jag på minnet.
Kommer inte orka lägga pengar på ett sånt, men skulle jag göra det skulle det bli ett med edward :)
Oh jag förstår inte hur folk kan vika sidorna i sina böcker (eller biblioteksböcker). Det är det värsta jag vet, får så himla dåligt samvete om jag gör det. 
Jag använder små postit lappar i stället :)
#38 Jag håller faktiskt med, jag gör det absolut inte heller, tycker man förstör böckerna, så du e inte ensam ;)

jätte fina men jag använder inte bokmärken :)
Jag använder typ en liten papperslapp eller vad som helst.. kvitto eller nått som bokmärke.. skulle adlrig köpt ett ;).
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
När jag läser så brukar jag bara riva av en liten papperslapp eller ha ett kvitto eller nåt. Skulle aldrig köpa ett bokmärke. Jag är ju lite snål av mig ;)
Eller gör egna bokmärken! När jag var yngre och inte hade så mycket dator-fritid [ ;) ] så flätade jag egna bokmärken av färgade snören. Fett mys! Jag har fortfarande kvar ett.

jag använder inte bokmärken men skulle inte tacka nej till ett med edward eller jacob… :D

jag skulle nog kunna köpa ett, men då skulle jag vilja ha ett med alla karaktärerna och inte typ bara med Edward el Jacob

det på jacoooob, lugnt!
Aldrig att jag viker sidorna i dem böckerna (a)
Jag använder bara en papparslapp eller som jag har just nu ett gult gammalt bokmärke, vill inte lägga ut pengar på bokmärken då mina jämt viker sig, går sönder osv… mitt bokmärke nu har gått av på mitten :P
Men vill jätte gärna ha den med Edward ;) Kanske Jacob.
Nej vem viker sidorna på böckerna?!
De blir ju förstörda, aldrig att jag viker sidorna <3
Måste införskaffa mig ett nytt bokmärke… hmm.
Riktigt fina men vet inte om jag skulle lägga pengar på dem. Brukar egentligen vika bladen i böcker, men Twilight Sagan är en klass för sig - de förtjänar bättre <3 Hm, det med Edward hade ju inte varit fel. Fast jag hade helst velat ha ett med Bella och Edward.