Ryktet fortsätter..
Suck… vet inte, tycker synd om dem. Även om de har en romans (vilket de troligen inte har), så ska de inte behöva ha tusen olika tidningar som lägger sig i den.
Fast jag hoppas faktiskt också på att det är något mellan dem.. de är ju underbart söta tillsammans! (aa'

suck .. :P Alltså visst det kan vara möjligt att de är tillsammans och så men tidningarna ska väl ändå inte lägga sig i ??

Jag tycker att dom är ett jätte sött par, och jag hoppas att det är något. men jag tycker inte att tidningarna ska lägga sig i hela tiden.
Fasst om det är något emellan dom och dom sen gör slut när dom fortfarande håller på att spela in filmerna så kan det ju hända att magin mellan dom försvinner.
De kommer nog aldrig ge sig, tyvärr.
Jag kan inte förstå hur de orkar!?
Haha jag fattar inte sånt. "Jo, hej, vi hade tänkt gå ut med vårt förhållande den 8e december. :) Hör av er då!"
Jag fattar inte ;D Jag kanske tolkar fel men.
#5 Hahha, nej, jag fattar inte heller. Om det nu är så.. liksom, hur vet tidningarna? Eller ja, vem fan kom på att de ska gå ut med förhållandet ett visst datum? Verkar ju bara helt weird xD
Jo men precis, var har de fått det ifrån att de ska gå ut med deras förhållande i december? OM Kristen eller Robert har sagt det så har de ju REDAN gått ut med deras förhållande. Haha. Eller planerar de att bli tillsammans i november? ;D
*nattsvammel*
#7 Haha ja liksom nu är det redan ute! Tror inte precis på det! xD
#7 Hahha xD Där tänkte tidningarna inte riktigt till alltså…