Twilightmusik på Spotify
Finns säkert några som har Spotify här inne!
Tänkte bara länka till två Twilightassocierade låtar jag har i min playlist, ifall någon av er missat dem.
Ni får gärna också länka till andra låtar, ni med Spotify. Så fyll på!
Bara att kopiera "adressen" och skriva in den i sökrutan.
Black Moon Lovers - Bella's Lullaby: spotify:track:0ipFnYpJOwZEBsLHpLSHKT
Muse - Supermassive black hole:
spotify:track:7bklJxZ1RZ5yHylYcTllG3
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag fick hem skivan med soundtracket från CDON.com idag, härliga grejjer :-)
**Blue Foundation - Eyes On Fire
**spotify:track:3XHrTm6WE2BOHafLwTT3GR
Absolut en av mina favoriter från filmen. Synd att inte "15 Step" av Radiohead finns med på Spotify, men om ni inte har fått upp ögonen för den än, leta upp den och lyssna på den! ;-D

Jag har alla dem som ni har skrivit upp, inklusive 7 till. Orkar dock inte dra upp alla just nu..
Yiruma - River flows in you spotify:track:47ZWr1Nb0PUgmKgyg5JkgO
#1 Radiohead - 15 Step gillar jag också!
// Lisa, medarbetare på Twilight
Jag ordnade en playlist som jag döpte till Twilight. La till de låtar jag kunde hitta.
spotify:user:attlid:playlist:4NwUL4GBYHDxzWdaSopFUx

Decode - Gothic Vampires är en av alla låtar jag har men det är ju Paramore som gjort den ;)=)

jag bara undrar, vad heter låten Edward spelar på pianot i filmen ? :))
#5 Bella's Lullaby, komponerad av Carter Burwell 
#8 Nej den är inte med i Twilight men många tycker att den borde varit "Bella's Lullaby" (vilket den alltså inte är). Så många anser att den är Twilightrelaterad :)
Okej, men jag har sett att den även "heter" Bella's lullaby, men är det bara nått som nån hittat på då, eller?
#10 Yes.

Tja, ville bara fråga om ni uppmärksammat att Stephanie har lagt upp playlists till alla böckerna på sin site? De flesta av låtarna finns på Spotify och det är mycket bra musik!
/Floydian som tittar in från Kolhydrater iF-Forumet… 36 och Twiligt-tokig… 
#12 Jag har också sett det! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Härligthärligt, gillar i princip alla Twilight-låtarna :)
// Lisa, medarbetare på Twilight
#9. Den låten är så otroligt vacker så för min del hade den mer än gärna fått vara "Bella's Lullaby" då jag tycker bättre om den än den riktiga
I vilken scen spelar dom "15 Step" av Radiohead? Kollade på filmen igår, men kommer inte ihåg. x)

#16 är det inte när eftertexterna börjar rulla eller är jag helt ute och cyklar ? :)
#17 Det är rätt! :)