Ångest, Hahah <3
Hhaha, jag när jag läser någon av böckerna, eller kollar på filmen, så kan jag få typ ångest över att jag inte är vampyr xd
Livet känns helt meningslöst, varför vara människa när man skulle kunna vara en perfekt, glittrande vampyr? Hade ju varit asnajs, erkänn!? Typ vara bäst i allt i skolan, och verkligen kunna testa allt eftersom man har en evighet på sig. Och liksom… ja, vara vampyr. Vampyrer är bäst, helt enkelt.
Det skulle verkligen vara något! <3

undra om det kittlar i deras mage om dom åker bergodahlbana… :DDD

Åh ja, så kan jag också känna xD Eller varför man inte har en vampyr till pojkvän?! Det skulle vara något ;)
#2 Hahah, precis! Ha en egen perfekt Edward… Åh <3
#2#3 Aa det skulle ju inte va så dumt :P Då blir man ju vampyr sen ändå, antagligen :)
Hehe I want to be a vampire! 
Hihi Vill oxå va en vampyr(A)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
åå vill också bli vampyr ^^ hhihi eller ha en egen edward <3
// Michis
Jag vill oxå vara en vampyr, och ha min egen Edward grrr….! xD
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Om jag ska vara en glädjedödare =) Så tror jag inte det är så kul att vara vampyr.. Inte kunna äta, slåss mot begäret att dricka människoblod.. Huuaa.. Inte kunna växa upp, bilda familj, se sina barn utvecklas och senare leka med sina barn barn..
Nopp jag skulle inte vilja bli vampyr =)
#9 Vadå, man behöver ju inte slåss mot begäret av människoblod, man kan ju faktiskt bara ge in ;) Spoiler BD Sen kan man ju fixa sig en egen Edward och skaffa barn med honom innan man själv blir vampyr. Se, alla problem lösta, hehe ;)
Jag skulle i alla fall vilja bli vampyr :)
Spoiler BD
#9 Eller så kanske man är som Bella och har typ världens självkontroll så man inte får sånt begär av människoblod? ;D