Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 1789 ggr
Anna
0

Vilka andra filmer har ni sett?

Har ni sett några andra filmer där skådespelarna från Twilight är med? Vilka? Vad tyckte ni?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Jag har sett Prom Night med Kellan Lutz, Harry Potter med Robert Pattinson, Panic Room med Kristen Stewart och Speak med Kristen Stewart.

Prom Night gillade jag verkligen, riktigt spännande! Kellans roll var väldigt liten men filmen var bra.

HP-filmen med Rob är ju en klassiker ;)

Båda filmerna med Kristen var jättebra, fast på olika sätt. Panic Room älskade jag, precis min typ av film och Kristen spelade sjukt bra!
Speak var väldigt tragisk, även där spelade hon jättebra, men tyckte filmen var klippt lite konstigt (regissörens fel), så Panic Room var helt klart bättre.

Sedan har jag ju sett Reaser i Grey's Anatomy där hon under en säsong hade en stor roll.

annaattlid.se

Kimmie
0

Hollow man 2 med Peter Facinelli, en bra film men kan bli lite småtråkig i längden

Harry potter med Rob, är ett stort fan av HP så självklart var de bra ;)

Vanity Fair med Rob, tyvärr har han bara en väldigt liten roll under borttagna scener, men han är ju snygg där ändå ;)

Into the Wild med Kristen, sjukt dålig film enligt mig, tror det är den sämsta film jag slösat över 2 timmar på

The Messengers med Kristen, en väldigt bra film som man bör se, spännande och skräck växlande, även om jag inte blir rädd av skräckfilmer :P

Cold creek manor med Kristen, bra men lite seg film, Kristen var ganska ung i denna

Panic room med Kristen, faktiskt en bra film där Kristen är ganska ung också, men spelar bra för att vara så ung

Heroes har jag sett Kellan Lutz i

Lords of Dogtown var Nikki Reed med i, ganska rolig film

Thirteen med Nikki, tycker inte om sånna här "fjortisfilmer" längre så nu tycker jag inte den är bra, gillade dock den på biopremiären

Blev ganska många filmer :P kan inte komma på fler för tillfället

LaBandita
0

Harry Potter and the Goblet of Fire - Robert Pattinson

Thirteen - Nikki Reed. Catherine Hardwicke har regisserat både Thirteen och Twilight.

The Haunted Airman - Robert Pattinson

EmmelieV
0

Jag har sett Harry potter som Rob är med i ;)

Big Stan som Jackson är med i

han ser sjukt rolig ut i bid stan,för då har han långt hår x)

Monday
0

Har sett: Panic Room (med Kristen Stewart), Harry Potter, Vanity Fair, The Haunted Airman (med Robert Pattinson), Thirteen (med Nikki Reed).

Panic room såg jag häromdagen, och den var otroligt bra! Älskade sättet den var filmad på. Sen var det ju vissa nagelbitarscener som knappt gick att titta på. 

Filmen The Haunted Airman var verkligen väldigt annorlunda. Man satt gapandes igenom hela filmen. Och jag vet inte om den var speciellt bra heller.

http://www.regret-nothing.com

Magster
0

Harry Potter och den Flammande Bägaren med Rob, minns inte vad jag tyckte om honom men har för mig att jag såg honom som värsta tönten som plötsligt dök upp.
Och så fick Anna mig att se Prom Night med Kellan Lutz vilket sög. Sämsta filmen jag varit med om och helt onödig.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

mbwj
0

Harry Potter - med Robert Pattinson, älskar hp filmerna och han är ju grym i den… ;)

Hollow man 2 - med Peter Facinelli som jag tycker var otroligt bra och han var jättebra i den :p

Panicroom - med Kristen Stewart.. hon är ju ganska liten men hon är redan då en grym skådespelare. Älskar filmen :)

Genaration Kill - Med Kellan Lutz… det är dock en serie (om militärer) som jag bara älskar… han har en ganska liten roll.

Prom Night - Med Kellan, älskar filmen och älskar honom! :D

Jag har säkert glömt någon…

MrsCullen
0

jag har sett :

Harry Potter-Robert, den var as grym,dåligt bara att han fick en sån mini roll.

Panic Room-Kristen,den var riktigt bra! Kristen var så sweet

Prom Night-Den var Sjuuukt bra! asså så himla läskig och jag skreck när jag såg Kellan (a) så snygg,mini roll dock men han fick säga några saker.

Cheaper by the Dozen 2(venne vad den heter på sve)-Taylor, den är så jäävla rolig,kan aldrig sluta garva åt den,haha!

stellitza
0

Jag har sett:

Panic Room - Med Kristen Stewart. Jag tycker den är jättebra, lite små läskig och som #7 skriver så var hon en bra skådis redan då!

Fullt hus 2 - (Cheaper by the Dozen 2) Med Taylor Lautner. Haha, då var han ju ganska liten, kul film.

Sen har jag också sett Elisabeth Reaser i Grey's Anatomy .

pebb
0

Harry Potter med Rob, älskar ju dom filmerna så..

Panic room med Kristen, lite seg i början men sen blir den ganska bra, hmm, fast hon passar inte i kort hår

The messenger med Kristen, köpte den enbart pga det, bra, hoppade till några gånger i början. lite fånig emellanåt dock.

MrsCullen
0

juste jag har sett Speak oxå med Kristen,gaanska tråkig tycker jag.

Emelie-G
0

HP and the goblet of fire med Robert :p

Marija
0

HP, helt awesome!

Har också sett The Messengers med Kristen, inte så dålig faktiskt. Läskig och spännande!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Livzson
0

Har sett Into The Wild med Kristen Stewart. Mystisk historia som man verkligen får kämpa sig till för att förstå.

Rob har jag sett i Harry Potter enbart skulle jag tro.

Kellan Lutz i "Generation kill"

I Hallow Man har jag skymtat Peter..

Och i Never Back down har jag fått se Cam Gigandet som "the bad guy" igen.

// Lisa, medarbetare på Twilight

EmmelieV
0

Into The Wild,den har jag oxå sett,men tkr att den suger

EmmelieV
0

och jaaa,

jag har sett shark boy and lava girl med taylor

och så har jag sett en film som jag har glömt namnet på.

men den handlar om 2 st killar som hittar ett spel,och sen så far dom till rymden.den hette typ zaturna elr nå…

men då var kristen med i den

Anna
0

#16 Zathura: A Space Adventure?

annaattlid.se

Anken
0

Harry Potter, Into the wild, panic room, thirteen.

mbwj
0

Juste jag har också sett Cam Gigandet i The Unborn! Glad

MrsCullen
0

juste jag har sett Never back down med Cam ;)

och sen har jag sett Underworld filmerna med Michael Sheen,om han gills? hehe kanske inte ^^

EmmelieV
0

#17 jaa

Marija
0

Har sett Tretton/13 med Nikki Reed också! Den var riktigt dålig faktiskt…

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Livzson
0

Jag tycker faktiskt Into the Wild är bra.
Ioförsig kanske jag inte hade tyckt det om filmen inte vart verklighetsbaserad.. Det förstärker verkligen intrycket.

Anken
0

Uppdatering: Såg Cold Creek Manor idag men Kristen Stewart, den var väldigt seg tycker jag.

hhannaz
0

Jag har sett Harry Potter med Robert Pattinson. Prom Night med Kellan Lutz. Jumper med Kristen Stewart (liten roll). Och The Unborn med Cam Gigandet.

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Metinia
0

Har faktiskt bara sett HP med Robert Pattinson. Har i och för sig sett en del på Heroes, hela första säsongen. Men har för mig att Kellan Lutz inte kommer in i serien förrän i typ andra säsongen. (Måste ta och se andra säsongen…)

Liss
0

Kristen Stewart - Jumper, Into the Wild, Panic Room, och såklart Twilight.

Robert Pattinson - Harry Potter and the goblet of fire och Order of the Phoenix, Twilight.

Tayler Lautner - The Adventures of Sharkboy and Lavagirl, Cheaper by the dpzen 2, Twilight.

Nikki Reed - Mini´s first time, Lords of dogtown, Thirteen, Twilight.

Jackson Rathbone - S.darko, Twilight

Kellan Lutz - Accepted, Stick it, Twilight

Peter Facinelli - Hollow man ll, Twilight.  

Billy Burke - Untraceable, Feast of love, Ladder 49, The Independent, Twilight.

Vissa av dem har jag även sett i olika serier på tv. Och vissa av filmerna har dem väldigt små roller.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Livzson
0

Kom på att jag har sett Billy Burke i Ladder 49 och Kellan i Accepted.

LaSadie
0

Grey's anatomy - Elizabeth Reaser Skäms

Är ganska kass på att se filmer och känna igen skådisar, dessutom så ser dom annorlunda ut i Twilight jämfört med irl. Ungefär som Orlando Bloom i Sagan om Ringen =P

LaSadie
0

Ser just nu på Pray for Morning med Jackson Rathbone. Han ser jättebra ut, filmen är sådär. Åtta personer åker till ett övergivet hotell (där 5 st dog ca 20 år sedan) för att spendera natten där. Såklart är hotellet fullt med blodtröstigt/a spöke/en och plockas en efter en av detta spöke. Amerikaner gör dumma saker när dom har slutat skolan

LaSadie
0

Såg ca halva Thirteen igår. Tyckte att den var ganska kass tyvärr… kan iofs ha ngt med att jag är dubbelt så gammal som karaktärerna Oskyldig

Maja
0

Kikar på Untraceable med Billy Burke just nu! Har sett den förut, men den är läskigt bra..

Anna
0

Ja, Untraceable glömde jag ju! Sjukt bra!

annaattlid.se

kkrekulan
0

Sett Rob i HP och Vanity Fair.
Kristen i Panic Room och Cold Creek Manor.
Nikki i Mini's first time & OC.
Elisabeth i Greys,
Cam i OC och The Unborn,
Jackson i OC,
Justin (Eric i twilight alltså) i OC.

Tror det var alla.. Haha. Har säkert sett dom fler gånger, bara att jag inte tänkt på det. :)

kkrekulan
0

Kollade precis på Never Back Down med Cam nu också :) Den var bra =)

AnnieLarsson
0

Harry Potter och den flammande bägaren Rob

Harry Potter och fenixordern Rob är med som flashback

How to be Rob

Little ashes Rob

The bad mother's handbook Rob

The haunted airman Rob

Ring of the Nibelungs Rob

Speak Kristen

Panic Room Kristen

Adventureland Kristen

Zathura: A Space Adventure Kristen

Catch that kid Kristen

The adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D Taylor

My own worst enemy Taylor (kollade typ 2 avsnitt av serien)

Heroes Kellan

Nurse Jackie Peter (kollade ett avsnitt)

Mini's first time Nikki

Ned's declassified School Survival Guide Christian (kollade mkt på Nickelodeon när jag var mindre)

House Edi

How I met your mother Rachelle

Oj jag har sett många filmer och serier :S (jag har faktiskt sett allt jag listat)

twilight4ever
0

Harry Potter och den flammande bägaren - Robert Pattinson

Catch that kid - Kristen Steawart

Jumper - Kristen Stewart (hon var nog md i 2 min)

Mini's first time - Nikki Red

Och så har jag sett halva Zathura md Kristen i

[Caaassie]
0

Har nog inte sett någon film med någon av skådespelarna.
Har sett Elizabeth Reaser i Greys anatomy och Jackson Rathbone i CSI tror jag det var.

LaSadie
0

Såg Adventureland med Kirsten Stewart för några dagar sedan, tragikkomisk var den. Inte illa alls. Jag var lite uttråkad och inte pepp alls när jag såg den men blev på bättre humör efter den =)

Peppe
0

ingen aning om vilka jag sett! förutom rob i HP-filmen då ;) och sen Kristen i into the wild. i övrigt kommer jag aldrig ihåg skådespelare, eller filmtitlar heller för den delen så jag vet inte mer än så Cool

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

HannaHallgren
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har sett Zathura tror jag det hette och Kristen Stewart har en sjuk rolig karaktär i den filmen !

[Caaassie]
0

Har sett robert pattinson i harry potter nu också :)

Hallonet
0

Haha, känner mig lite dålig nu, har bara sett HP filmen xD men han är faktiskt med i både 4:an och 5:an xD
Har även sett trailern till Panic room, verkade jätte bra och vill se den :)

LaSadie
0

Daniel Cudmore som spelar Felix i NM och Eclipse spelar Colossus i X-men II och III

Jetaime
0

Jag tänker sällan på vilka skådespelare som är med i olika filmer, så jag vet inte om jag har sett någon.. Har iaf inte sett HP :P

[Wera]
0

Harry Potter Och Fenixorden samt Harry Potter och Den flammande bägaren har jag sett där Rob är med, tyckte han var snygg redan då :P hehe

Jojaton
0

Bara Harry Potter (L) ;D

Och House (Edi/Laurent) om det räknas som film ;)

Johanna - Instagram

Veero
0

Harry potter - Robert
Zathura - Kristen
The Mesenger - Kristem

AnnieLarsson
0

Accepted - Kellan Lutz (hyrde bara en komedi och upptäckte att han var med! :D)

LindaKarlstrom
0

Senaste filmen jag såg någon från Twilighti var "In the land of Women" Jag hyrde filmen för att Adam Brody var med i den, och blev glatt överaskad över att se Kristen där. Men vad hon såg sliten ut i blont hår!

oblivionocean
0

Kristen: Jumper (mini roll men ändå), Panic room

Nikki: mini's first time, thirteen

Taylor: Ett avsnitt av Love Inc. (han var super söt där)

Billy: Fringe, Gilmore girls

Elizabeth: The ex list, Grey's anatomy

Kellan: Heroes

Jackson: Big stan, criminal minds

Rob: How to be

Peter: the scorpion king

Edi: House, Crank

Rachelle: How i met your mother, CSI NY, the class

Jose zuniga(Mr. Molina): Grey's anatomy, CSI miami, Ghost whisperer, Dexter, Numb3rs, Constantine, ER, Mad about you

Lill-sass
0

#41 Haha xD Måste se den! :D

sotgurkan
0

herry potter , Zathura , speck och  vill se Cheaper by the Dozen 2 taylor är så söt i den :3

Jojaton
0

#16 Den har jag också sett :D Haha ;)

Johanna - Instagram

Lovizaa
0

Utan spår med Billy Burke. Den var hemsk. >.<

Lovizaa
0

#51 Var Rachelle med i How I met your mother? Vem spelar hon där?