Beställt böckerna
Beställde nyss 9 böcker
Alla Twilight böckerna på svenska och engelska + "genom dina ögon" på svenska :) Så om 2-5 dagar ska dom komma. Hoppas om 2 dagar
Allt gick på 1312 kr, fraktfritt på www.adlibris.com.
Vilka böcker har ni? 
Men har läst första boken 3 ggr, har lånat den av min kompis ^^
Jag har New Moon, Eclipse och Breaking Dawn. Har läst första också givetvis :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag har Twilight, New Moon och Eclipse, beställt Breaking Dawn också men den skickas aldrig (beställde den för ca 3 månader sen), så nu har jag lånat den på biblioteket :)
/Emilia
Åh, skoj!
Jag har Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn (alltså alla på engelska) och de är alla i pocketform.
Eftersom jag aldrig lär få ihop tillräckligt mycket pengar till att köpa alla böcker så ska jag önska mig alla böckerna på både svenska och engelska till jul. :) Högst upp på önskelistan :P
Twilight
New Moon
Eclipse
Breaking Dawn
Om jag kunde drömma
När jag hör din röst
Ljudet av ditt hjärta
Så länge vi båda andas
+ Genom dina ögon :) Är den bra ska jag köpa den på engelska också, The Host.
Twilight x2
New Moon
Eclipse
Breaking Dawn
Om jag kunde drömma x2
När jag hör din röst x2
Ljudet av ditt hjärta x2
Så länge vi båda andas
Alla som jag beställt är inbundna såklart
Klarar inte av pocket. Så ska jag köpa The Host (genom dina ögen) på engelska om den är bra :)
#7 hur kommer det sig att du nästan har 2 av varje? 
Hör och häpna så har jag ännu inga av böckerna men jag håller på att läsa de svenska nu. Jag började med de engelska och tar nu de svenska. Efter de skall de engelska beställas. Orginalspråk blir så mycket fylligare och vackrare.
#8 Jag har dom i pocket och inbunden. :)
#8 Jag har dom både i inbunden och pocket. :)
#11 - #14 Oj lite många gånger du tryckte? ;D haha ^^
Okej :)
Har ingen :p men kommer önska mig i födesledagspresent för jag fyller om tjugo dagar ;)
#16 Samma här, händer så hela tiden de senaste dagarna. Och jag tror inte kommentaren kommer fram so jag klickar flera gånger men så ser man att de kommit fram ändå.
Har Twilight, New Moon, Ecplipse och Breaking Dawn, sen har jag även The host, alla på engelska.

Jag har alla fyra, de tre första i pocket och den senaste inbunden, på svenska. När jag får råd vill jag även ha de andra tre som inbundna.
//Mickan
Jag har:
Om jag kunde drömma
När jag hör din röst
Ljudet av ditt hjärta
Ska sedan köpa: Så länge vi båda andas och Genom dina ögon.
Förresten har jag en fråga.. Några som läser Twiligt (som jag känner) säger att Genom dina ögon inte är om Bella och Edward.. Vet någon om? Jag vet inte riktigt..

#21 Genom dina ögon handlar inte om Bella och Edward så din källa har rätt =)
//Mickan
Böckerna har kommit iaf. och jag läser dom nu (y)
jag fyller år på måndag och huxflux så fick jag veta idag att jag ska få de två böcker som saknas i min samling av pappa :D
Jag har bara Breaking Dawn, på svenska så det blir väl Så Länge Vi Båda Andas. Men jag har ju såklart läst dom andra oxå :P

Vilken av de engelska "twilight set" beställde ni? Det finns ju en dyrare och en billigare, måste veta om det är någon skillnad :P
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]