Jag är också helt mållös. Min favorit del var när Edward sa; You can go to hell. He's damn badass ;O

#1 ja vet jag älskade när han sa det, och när Jane typ kolla jättekonstigt på han xD
Helt underbar!!! Jag hoppas verkligen att den är så bra som den verkar för mina förväntningar är på tok för höga å jag vill inte bli besviken ;)
jag blir sur :o i boken så är det då banne mig inte jacob som räddar henne när hon hoppar…inte vad jag minns iaf.

#4….joooo det är det….

#4 eh jooo det är visst Jacob.!
Jodå, självklart är det jake som räddar henne ;) Du kanske blandar ihop med Sam som hittade henne i skogen efter att Edward lämnat henne.
Wow. Alltså. Wow.
Slutscenen.. Jag ryser.
Wow vad bra den är! Allt ser perfekt ut. Ååååh november kommer bli en sådan j*vla bra månad, först New Moon och sedan Paramorekonsert! Can't wait!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

om det var nån mer som inte fick upp den ligger den här http://www.youtube.com/watch?v=bs79_5n848Q :)
FYFAN VA BRA !!!
- you can go to hell.
åh, erkänn att han var riktigt snygg där!
DETTA BLIR ASPERFEKT!!! HERREGUD. DET KMR VARA DEN BÄSTA FILMEN EVER MADE

ååå vad bra den är…. och låten som man hör efter är skitbra ^^
"You can go to hell", Älskar!!
Asså, jag får rysningar varje gång jag ser den :)
Ja jag älskar också när Felix säger "The girl comes with us" och Edward säger "Go to hell" xD Älskade det ögonblicket!
Underbart! Helt fantastiskt! Fast jag kan tyvärr inte sluta störa mig på att de har bytt bilmodell och bildfärg på Edwards volvo…
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#13 samma här
Sagt det förut, säger det igen; WOW.
Alltså, det finns inga ord för hur grym den här trailern är! Och för hur fantastiskt bra filmen kommer att bli. Shit alltså, jag ryser…<3

Dethär går typ inte att gämnföra. Fifan!
Rysningar, tårar, fler tårar och mer rysningar, följt av glädjeskrik. och lite till.
Damn it!
IIIIIIIIIIIIH!!! *fanskriker litegrann* xD
Ett enda ord: WOW! <3
Denna filmen kommer bli asbraaa<33333333 #8 jag ska oxå på paramorekoncert ! :D shiiaattt<333 cant wait till november! :D sen fyller man ju år den 23 oxå ^^,
Jag kan inte sluta titta!!!

Läängtar! :D Stör mig också på det med bilen… men smådetaljer som man får ta antar jag :P
haha #5 och resten, pinigt. jag kände att jag var tvungen att läsa om boken. och så inser jag ju att JAG MINDES FEL! :$

#21 Det är sånt som händer, man kan inte komma ihåg allt alltid :)

#21, 21 - precis, sånt som händer :)
Gud va bra! :) Skilljde sig grymt mycket från första trainlern! Tror knappt att det är samma film! x) Men grymt bra helt enkelt!
#8, Hur, när och var är Paramore konserten? Vill gå! :)

lääängtar!
#24 Fryshuset, 30 november :) vet inte om det finns biljetter kvar….

GUUUUUUUUUUD!!!!
Va BRA den var!!!!!!!!!!!!!!
Mycket varulvar, mycket Volturi, mycket allt!!!!!!
Det är sådant jag gillar!!!

jag tycker det är kul att carlisle är med i scenen när aro rycker huvet av nån ? som hisgoldeneyes skrev; måste va flashbacks?
Yes, den första Volturiscenen är en flashback :)

alltså, varenda liten pytte detalj får mig att längta ännnu mer. om det är möjligt ;)?
OME!
Såg den precis och sitter faktiskt med tårar i ögonen. Vilken jäkla trailer då!
En liten sak jag stör mig på men annars är det otroligt mäktigt. Och vargarna är skitsnygga.
Fast jag minns inte att dem bråkade så pass mycket med volturi just då, men riktigt jävla bra ändå.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag tror jag just dog och kom till himlen
när släpps biljetterna? =O
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#31 de bråkar inte alls med volturi…. bara verbalt… ingen kroppslig fajt över huvudtaget…i nån av böckerna…
Men å andra sidan… det är juh najs me liiite action. Om inte så kan jag tänka mej att det är för att inte filmen ska bli tråkig o för att locka grabbsen att kika med 
Men inte mej emot! gör det bara mer spännande 
gud, jag ryser.
Allt är precis som jag sett i tankarna när man läst NM-boken, precis allt är så himla likt.
jag måste måste måste se den på bio! jag blir galen av att vänta. :'[ <3
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Jag läste klart boken nyss, hade sett trailen innan, jag undrade hela tiden när dom skulle typ börja "sloss" (kanske inte rätta ordet presic
)
Hehe, men det blir ju mer späning och händer nog mer om dom har med den senen:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jo precis. Dem Volturiscenerna gör det så mycket bättre, skulle jag tro :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

aaaaa
Det var nåt skumt med den där länken. Efter att jag kollat på trailern och stängt ner rutan, började det ploppa upp en massa likadana rutor. Hela datorn slog tilt och som mest hade jag väl 39 sånna sidor uppe. Var tvungen att stänga ner hela datorn och nu är den underlig… :S
Jättebra trailer iaf.
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Jag blir så ARG när Jane säger: "This might hurt just a little"
!!! :@@
#5#6#7 jag hade helt klart för mig att det var sam som räddade henne, men när jag läste den andra boken så var jag så less på att läsa så ;P
Åååh!