Twilight iFokus

Twilight

Etikett: allmänt
Läst 1907 ggr
AnnieLarsson
0

Hur många har ni "smittat"?

Hur många personer har ni "smittat" med Twilight?

AnnieLarsson
0

Jag har fått 2/3 kompisar som jag sett filmen med att läsa böckerna. Jag är väldigt mån om att dom ska läsa ut böckerna väldigt snart så jag kan diskutera allt med dom. Jag försöker få 2 andra kompisar att läsa Twilight men jag har inte lyckats än! :P

Marija
0

inga haha :P

Jag fick dock min bästa kompis att börja läsa Om jag kunde drömma, vet dock inte hur det går för henne…

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Brownie
0

En fotbollsskompis försöker jag få att läsa böckerna för de är ju så sjukt bra,för hon har bah sett filmen ;)

Anna
0

2 stycken ;) Hittills!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Yaeko
0

Ingen :'( Men jag försöker värva över folk till den onda sidan ;)

Endroppeihavet
0

Just nu 4 stycken. Men det blir säkert flera! Smittan sprider sig…

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Maja
0

Tja, smittat och smittat vet jag väl inte.. Har fått två personer att titta på filmen och visst gillade de den, men inte så att de vill läsa böckerna och så.. :P

Josefineeklid
0

några stycken. :) <3

besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg Kyss

www.sjuttiotal.blogg.se

utekaninen
0

inga en :P blev ju själv smittad för bara ett litet tag sen. Men jag har redan blivit fast (läst alla bökerna och sett filmen )

Duracells-Gerbiler
0

Tvingade min syster att se filmen och hon blev typ helt kär i Edward-kan tillägga att hon är 25, har två barn och en kille =P- så hon köpte alla böckerna och läste ut dom på typ någon vecka, haha =P

emwa
0

5 st, fler ska det bli! :)

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

bea28
0

min kompis och jag blev frälsta samtidigt i filmen, men jag övertalade henne att läsa böckerna oxå ;) jag behövde nämligen desperat diskutera dem med någon :D Sedan så tipsade jag min andra kompis, som gillar samma böcker som jag, och hon började oxå läsa dem :P (för övrigt höll hon min Eclipse fången i 3 månader :O). För ett litet tag sen började min tredje vän att läsa böckerna, trots att hon tidigare var väldigt skeptisk!

Twilighters will soon rule the world! mahaha!

Salladshataren
0

Jag smittade mamma, eller var det hon som smittade mig? Iallafall så var det hon som fick "Om jag kunde drömma" av mig i morsdagspresent ;)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

emms
0

Mamma typ ;)

Men typ alla min klass har läst Twilight. Det är 3st, jag och 2 av mina kompisar som är mer besatta än dem andra ;) Alltid kul att snacka Twilight IRL :D

Emma

AnnieLarsson
0

Min kompis som går på en annan skola brukar säga att typ alla deras lärare läser Twilight! xD

hhannaz
0

En person hittills! Man får ju hoppas på fler… Oskyldig

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Livzson
0

3 st kanske? ;)

// Lisa, medarbetare på Twilight

ille
0

Min lillebror lite haha. Jag blev "smittad" av alla mina kompisar som pratade om Twilight :)

emeliekarlssoonn
0

2 st. :)  En av dom har sett filmen, den andra har blivit så inne i mitt snack och ska låna min kära film när vi ses nästa gång ^^
Har ett gäng polare (och jag själv såklart) som är heltokiga. :P

LindaKarlstrom
0

En hel del. Senaste personen som jag har lånat ut "Om jag kunde drömma" till är min farmor! Flört

pebb
0

3 stycken blir det väl, sen har en av dem i sin tur fört det vidare till sin son och hans flickvän :P

Loveofmylife
0

2 st

AnnieLarsson
0

Kom på att jag har fått min storebror som är 23 år att börja läsa böckerna. Hehe jag har ngn att diskutera dom med här hemma! Tungan ute Sen har mamma sagt att hon ska läsa dom också men hon har inte börjat än.

Jussse
0

Min mamma, min storebror och 2 kompisar :)

peaches
0

Bara 1, men tror hon i sin tur har smittat några ^

ThreeSenses
0

Jag har smittat fem stycken ;D Dock gillar dom ju Twilight mer eller mindre allihopa … men jag fick dom att läsa böckerna iallafall! :D

Muzzy96
0

1 sålänge, började läsa Twilight "nyss" men jag kommer knappt kunna snacka om någonting annat så om någn vill prata med mig i skolan sedan får dom väll läsa böckerna :P

Sweetienin
0

3 …två kompisar och min kompis mamma^^

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

LaSadie
0

Har inte smittat, men fick reda på när jag var hemma i veckan att både min storasyster och lillebror gillar Twilight enormt mycket =)

[Caaassie]
0

3 tror jag

Cuyi
0

Det är jag som blivit smittad av Elina (Sotgurkan).. jag tackar henne. xD Jag tyckte först det verkade fånigt.. men jag har ångrat mig Oskyldig

Mellliie
0

Ingen.. En kompis skulle men gjorde det aldrig..

Max-L
0

Jag fick min kompis att läsa bökerna och vi blev klara ungefär smtidigt .Vi är båda trogna Twilight fanXD

sassiifokus
0

Jag har smittat 3 personer, snart 4……:P

Maninerna
0

3 :)

Veero
0

1 hitils :)

[Alexandra89]
0

Jag blev det av min bästa vän. Jag försöker med min kille ^^ Han gillar dem, bara att datorn är ivägen ibland för läsandet =p

teamedward
0

1 hittills :)

JohannaCullenEnvall
0

en :D

Chunsas
0

Jag är väl uppe i… fem stycken hitills. Jobbar på fler :D

wilda-zero
0

jag tror att jag har smittat tre.

jag blev nog smittad av mamma.

jag tyckte att det värkade lite fånigt i början, vampyrer som glittrar..

men är nu ett stort Twilight fan!

mitt nästa mål är min storebror som både vägrar att läsa böckerna och se filmen, men jag ska nog vinna tillslut…

Jojaton
0

Två st, min bror och min mamma ;) Sen har jag och en kompis sett filmen och hon vill verkligen läsa böckerna nu =)

Johanna - Instagram

pigelina
0

1½

min kompis som jag har tvingat läsa första boken "om jag kunde drömma" och vi ska till falköping imon och då ska jag ha med min dvd så vi kan stirra på den hela vägen, hon har faktiskt gått med på att se Twilight ^^

och min lillebror halvt, han kolla på Twilight en gång när jag kolla, och då sa han, jag vet vad jag ska göra på mitt "kalas", han bah jag ska bjuda 2 kompisar på New Moon. Jag bah, Joel den är från 15 du kommer aldrig komma in^^,

(han fyller 12)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

sotgurkan
0

smittat 3 st :)

Johanna519
0

2 :P fast 4 till av mina kompisar gillar oxå Twilight.

oblivionocean
0

jag har smittat så gott som alla i min närhet med filmen, men bara min syrra med böckerna. :P

-Cissi-
0

polarna med filmen o syrran me böckerna oxå hom e nästan lika besatt som jag nu Skrattande

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

oblivionocean
0

haha måste bara berätta. syrran köpte andra boken och lånade första av mig och jag fick låna andra eftersom jag inte har den.

Fick ett sms igår där hon sa åt mig att hon MÅSTE ha tvåan och trean NU! och att jag skulle skicka dom på posten :P