Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 1185 ggr
Endroppeihavet
0

I <3 Vampires - Diskussion SPOILERALERT!!!

Ja diskussionen fortsätter här ;) Om den någonsin började..

Vad kommer Wyatt förvandlas till…

Personligen tror jag stenhårt på att han håller på att bli en vampirehunter som det nämns finns i confessionsböckerna. Se bara på träpålen som dras till honom och märket som avstötte vampyrer som etsat sig fast i hand arm!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Lill-sass
0

Ja precis! Jag tror också på något liknande. Sehär skrev jag förut:

Själv tror jag att han förvandlas till någon slags antivampyr, någon som är deras fiende lr ngt… Som varulvarna för vampyrerna i Twilight…

SPÄNNANDE!

bea28
0

jag tror samma sak som er två :) eller så komme han bli en "halvvampyr" eller ngt sånt .. vda händer med Corbi när hon ska snacka med den författaren då? :O tänk om hon är inblandad med dom där onda vampyrerna…

Lill-sass
0

Hon är defenetivt inblandad med vampyrerna. Men jag tror inte att hon är vampyr, utan typ… sammarbetar med dem?

Hm.. Nej jag vet faktist inte..

Eller så kanske hon spionerar lr ngt med dem? :O Hon verkar så läskig.. som en surkärring.

twilight4ever
0

What? Vad pratar ni om?

Lill-sass
0

#4 Vi snackar inte om Twilight ;) Gå in här så vet du ^^

Hamzter95
0

#4 du kan läsa om det, här

twilight4ever
0

#5 och #6 Jaha, dt okej

Hamzter95
0

#5 oj vi skrev samtidigt ^^
Men jag tror typ att hon Siona är inblandad i nåt med vampyrerna, jag vet inte riktigt . :P

emms
0

Jag tror att han kommer att bli en flodhäst (A);D

Och kärringen är vampyrernas mamma (A)

Emma

bea28
0

#9 "No not a vampire… You are evolving to something else, something much, much stronger… A Hippo."

x)

emms
0

#10 HAHAHHA! xD

Emma

Lill-sass
0

Wtf? x'D

bea28
0

haha, om wyatt blivit en flodhäst.. DET hade varit en oväntat vänding! Kanske man ska föreslå det för serieskaparna ;) nej men seriöst. Jag tror nog att han blir en såndär "vampire-hunter" :P

Lovizaa
0

men han kanske blir en varulv? :D

bea28
0

#14 kanske det :D

Hm.. kommer bli spännande o se vad dom har för fantasi, dom som skapar serien . hade varit kul med någon händelse som var helt oväntad (:

Lovizaa
0

men är det en "seriös" serie? typ som såna som går på tv? eller är det bara nå ungdomar som filmat själv?

Lill-sass
0

#15 Ja xD Fast kanske en seriös vändning. Ingen flodhäst xD

bea28
0

#17 haha nej. men det var bara på skämt jag skrev det oxå ;)

jag tror på Endroppeihavets teori! Med tanke på pålen och märket :)

Lill-sass
0

#18 Haha, ja vet :D

Jag tror faktist också det ;) Annars skulle pålen inte dras till honom.

Så sjuuukt spännande!

bea28
0

#19 och inte märket synas heller :D

20de augusti.. 9 dagar dit. NEJ! 9 dagar tills skolan startar oxå ;O

Mimmulih
0

ja tror samma, att wyat kmr bli en vampire-hunter men nåt konstigt är det med läkaren, jag tror oxå författaren är inblandad med vampyrerna på något vis :S hmm…först trodde jag hon försökte förstöra för vampyrerna att hon vill frigöra deras hemlighet o att hon typ är någon sorts "ond sida" eller så …men nu vet jag inte…och en sak, varför blev de indragna i alltihop överhuvudtaget? var det meningen att de skulle möta på alla saker de gjort o att de ska "ledas" någonstans :S? hmm..bra spekulationer…

Jätte bra serie ! man blir faktiskt "sucked in! " I <3 vampires tjohoo!Glad

Lill-sass
0

#20 ÅH NEEEJ! Måste vara ett tecken :O

Skåja,  (a)

Lill-sass
0

#21 ja precis! Någon måste ju ha skickat mejlet.. Men vem?

Och doktorn är vierd.. Läskig. Man kan både sätta henne på den goda sina och den onda sidan lixom. Ibland ser hon god ut, ibland ser man onda glimtar.. Damn!

bea28
0

#23 är det inte han vampyrkillen då som skickat de mejlet? :O

Lill-sass
0

#24 Jo juste! Han gjorde ju de för att hon inte skulle publicera boken.. Haha, jag glömde av de xD

bea28
0

#25 tur att vi har den här tråden då, så man slipper glömma :P och då kommer man till det… Varför vill dom inte att man ska publicera boken? Vad är det som står där?

Sen juste! det där märket då, som skyddar mot vampyrer.. vad är det för något? :O

Lill-sass
0

#26 Jag kom på en sak.. Är inte märket på Wyatts arm och märket på Corbins halsband likadant..? :O Har jag aldrig märkt förut xD Det bevisar ännu mer att han blir någon slags vampyrhunter.

Just precis, det kanske står massa olika sätt att döda en vampyr? Eller nej, de flesta tror ju inte på vampyrer… Kanske boken har något som övertalar läsaren att vampyrar finns? Hm..

Lovizaa
0

#27 Den övertalde ju tjejerna? Så varför inte… Hm..

Lill-sass
0

Försöker bifoga en bild som jag har printat.. Men de är fel format.. Går de att ändra?

emms
0

#29 Ja, tryck på spara som och så skriver du ett namn sen under står det typ filfprmat och där kan du ändra till JPEG :D

Emma

Lill-sass
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men åh! De har jag aldrig märkt förut :D Det underlättar ;) tack ^^

Bifogar nu iaf :)

bea28
0

#31 snyggt :D nu ser man verkligen att dom är lika,.. förutom en sak. Märket på armen är upp och ner, jämfört med märkena i berlocken och skylten.. om det har ngn betydelse,  who knows? ;)

Lill-sass
0

#32 Ya, who knows? ;) Jag lääängtar!

bea28
0

snart kommer nästa avsnitt :D:D

Lill-sass
0

Kan knappt vänta! :D Vilket datum kmr den? ;)

Cavello
0

Det nya avsnittet finns ute nu på deras hemsida. Nästa kommer imorgon! :)

Lill-sass
0

OH shit! :O Jaah :D

bea28
0

spoiler nya avsnittet…

TANTEN ÄR MORSA TILL VAMPYRERNA!! :O:O Haha, DET var oväntat! x)

Lill-sass
0

SJUKT oväntat! Hade aldrig förutsett de! :O

bea28
0

#39 hmm, då kan man juh undra vad som står i den där nya boken egentligen… :O

Lill-sass
0

#40 De är sjukt svårt att gissa. Typ något som får vanliga människor att bli övertygade om att vampyrer verkligen finns? :o

Vänta.. Tanten är väl inte vampyr ? :O

bea28
0

#41 who knows! :O hon är kanske deras "creator" (typ som Carlise är för Cullens..). Då måste hon jhu vara vampyr typ :O

bea28
0

NYTT AVSNITT!!! :D

Klicka här ^^

Lill-sass
0

#42 Ja. ^^ Eller så är de deras biologiska mamma, fast de har blivit förvandlade. Eller hans biologiska mamma.. Vem vet? :O

bea28
0

#44 kolla inlägg 43, det är ett nytt avsnitt där, avsnitt 19! :D man får reda på lite grejer där, hehe .. :P

Lill-sass
0

#45 Oh my gosh!

"It's Luci :D …. omg… NO!" SHIT! Åh nej! Vad händer? :O

Boken är om Nick.. Fifan va dålig mamma. "I made somthing beautiful of something horiffic." fifan!

Lill-sass
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vadå, ären slut? :O

Lill-sass
0

Åh.

There needs to be Season 2, because this is pretty much my weekly vampire fix. I think Abby's going to make a return, though, as is her sister the doc.

Svar: there is a 2nd season :) they're going to film it in november! or october! idr i think someone commented it somewhere on my profile

bea28
0

AAH!!

slut!

Så sorligt att det tog slut :'( MAn vill juh veta mer! haha x) sköönt dock att dom bestämt sig för att göra en andra säsong!

Lovizaa
0

När börjar andra säsongen? :p

Hamzter95
0

#50 de ska typ filma den i oktober/november har ja hört

Lill-sass
0

#49 Ja, lr hur ^^ Man vill ju se så mycket mer!