Taylor Lautner lider av RLS
Ojdå, nu börjar jag bli lite rädd… Jag gör nämligen samma sak! Jag kan nästan aldrig sitta still… Utan jag sitter alltid och skakar med benen och har jättesvårt att sluta… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Får väl bara hoppas det inte påverkar honom för mycket :)

Låter inte kul :/
Hur undviker man RLS? Äta järn och b-vitaminer?
#3 - Lite mer info om det med symptom, förebyggande åtgärder med mera.
Oj… Det där stämmer exakt in på mig! Vad läskigt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Haha det stämmer rätt bra in på mig - överskottsenergi 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Överskottsenergi har jag med. Dock rycker det inte i benen, eller. Inte mycket iallafall..!
// Lisa, medarbetare på Twilight

är det sant att han har det ? :P
#8 - Ja, det står ju så i artikeln. ;)
Ojdå, kan inte vara kul för honom. Hoppas han får hjälp med det.
Har inget liknande, tack och lov. Brukar inte ens sitta och hålla på sådär med ena benet, när man "darrar" på det. Sitter en hel del.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

stackarn :P

Oj då, låter inte skoj 
Ibland kan jag känna att jag måste rycka i en muskel i benet, den som sitter under knät typ. Och ibland rycker denna muskel av sig själv, när jag tittar på film xD Haha läskigt!
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Hm.. sådär brukar jag själv få. Benet börjar skaka, bara sådär. läskigt :P
Min syster hade det när hon var liten. Det måste ha varit väldigt störande för henne, hon gick upp och gick/sprang varje natt för att få det att försvinna. Men bortsett ifrån det så var det ju inte särskilt farligt.

jag skakar alltid på mina ben,kan inte sitta still :S

Det hade jag när jag var liten och lite nu =P Jag kunde inte somna utan det kröp i benen konstant och det var så jääävla frustrerande! Nu känns det knappt när jag ska somna men jag vet att jag sparkar när jag sover, stackar den katt som ligger vid mina fötter XD
Hm, det låter som om jag kan ha det!
DEt är några som säger att benen skakar på er, det är dock inte ett symptom utan det är ryckningar som tas upp, det inkluderar inte heller att man själv skakar på sina ben.

så kan jag få ibland :P. men det slutar skälvmant efter att tag eller så går jag iväg :p , fungerar oxå
Haha det står att man brukar få det när man är 40! xD Taylor är ju bara 17 år!

Passar in på mig med.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Jag tror dom flesta har det där syndromet, hehe. Man tänker inte ens på att man skakar med benen förens kompisen skriker 'sluta!!' hahahaha :D

jag såg en video på you tube… ska leta upp den :P