Twilight iFokus

Twilight

Etikettersajtenifokus
Läst 897 ggr
Anna
0

Ändringar på gång!

Inom en snar framtid (kanske till helgen) kommer det en del nya saker på iFokus:

• Ikon för värd och medarbetare

Värdar och Medarbetare kommer att kunna kryssa i en kryssruta som gör att det visas en ikon i inläggslistan och inlägget eller kommentaren att det är skrivet av en värd eller Medarbetare. Detta gäller givetvis bara på den egna sajten.

• Skriva anonymt

Medlemmar som har iFokus Plus kommer att kunna skriva trådar där man är anonym. Det är en funktion som är värdefull på sajter som tar upp lite mer känsliga ämnen.

• Enklare att bli medlem i sajt

På sajtens startsida kommer en knapp för att lägga till sajten som favorit.

• Personligt aktivitetsindex tas bort

Det personliga aktivitetsindexet tas bort. Det har inte lett till bättre aktivitet, men däremot till mycket förvirring och dessutom sämre prestanda.

• Högerspalten ändras lite

Högerspalten kommer att förändras lite när stenarna försvinner. Bland annat kommer medlemmar kunna se hur länge de har kvar på iFokus Plus och iFokus Minus och dessutom…

• Chat

I högerspalten kommer det att finnas en chat för de med iFokus Plus. Chatten kommer att aktiveras för de sajter som har tillräckligt med aktivitet i forumet och om man själv vill ha chatten aktiv.

(Den största risken med en chat är att det bara står "hallå?" eller "någon här?" eller "här var det dött…". Det skadar bara sajten. Därför kommer det krävas en viss aktivitet på sajten innan man får aktivera chatten.)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Veero
0

Tycker det låter bra :)

emeliekarlssoonn
0

Låter superbra! :)

Hamzter95
0

låter okej men va synd att man måste ha iFokus plus för att chatta :(
Det känns typ som vissa är bättre - de som har iFokus + får mer uppgraderingar och sånt,, ja visst de har betalat för att få det men om man inte har råd t.ex så är de inte kul :(

Anna
0

#3 Självklart är det synd för er som inte har iFokus +, men det är en funktion som krävs för att iFokus ska kunna fortsätta drivas, de måste ju få pengar från fler håll än bara annonserna för att ha råd att driva servrar osv :)

annaattlid.se

Katter3
0

Är personligt aktivitetsindex samma sak som iFokus-poängen?

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Anna
0

#5 Ja.

annaattlid.se

Katter3
0

#6 Okej, tack! :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

LaSadie
0

Låter som trevliga ändringar. Det ska bli skoj att se dom när de kommer.

Anna
0

Glad

annaattlid.se

Belindaa
0

Låter som bra ändringar tycker jag också. Speciellt det med iFokus-poängen :)

utekaninen
0

Roligt med lite ändringar :)

[Caaassie]
0

Noooo min älskade ametist!! :( Nu blev jag ledsen.

[Wera]
0

Vrf syns inte stenarna bredvid bilden längre? :) (Ametist, Opal osv..)

Hamzter95
0

#13 det står i inlägg #0  det har tagits bort nu

twilight4ever
0

#13 min syns :s

Hamzter95
0

#15 men snälla läs vad det står i tråden, de har tagits bort,, jag skrev ju det i inlägget ovanför ditt dessutom.

LaSadie
0

Min syns, antar att det kommer ändras under dagen eller nått =)

Anna
0

iFokuspoängen och stenarna är påväg bort. Uppdateringarna blir klara under vecka 37.

annaattlid.se

LaSadie
0

Såååå nöjd med ändringen att iFokus sidorna är i bokstavsfack =) Så mycket enklare att kolla genom!

Hamzter95
0

#19 ja tkr också de va bra :) men de två första raderna ser så klumpiga ut när man tittar :P men bra att de e så ändå

Faidra
0

En grej bara, är iFokus minus samma sak som ''vanlig''  iFokus, dvs. att man inte har betalat? Kanske lite dum fråga, menmen…

Anna
0

#21 iFokus Minus är iFokus utan reklam :)

annaattlid.se

Faidra
0

Jaha, oj ;) hade jag ärligt talat aldrig ens hört om det :P

Maja
0

För er som undrar hur moderatorikonen ser ut (som Medarbetare och Sajtvärd kan använda) så ser ni den i mitt inlägg.

<- Den där gröna lilla pricken