Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1250 ggr
Anna
0

Om du var skådespelare...

… och skulle på audition angående en av rollerna i Twilightfilmerna, vem skulle du vilja spela? Och varför?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Livzson
0

Bella. För jag vill hångla upp Edward. Glad

Skämt o sido! Jag skulle nog vilja spela Alice. Glädjespridande och väldigt självsäker med en god instinkt. Skulle gärna vara lite mer som henne.

// Lisa, medarbetare på Twilight

LindaKarlstrom
0

Jag skulle oxå vela spela Alice, just för att hon alltid är så sprudlande glad!

Marija
0

#1 Jag tyckte den första raden du skrev var en bra anledning…

Nej men… Har alltid gillat Alice, så söt och jämt på gott humör. Solstråle typ.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Jag skulle vilja spela Alice pga det ni redan nämnt, men även Rosalie tror jag vore intressant, hon är lite "tvär" och otrevlig på något sätt, men trevlig på insidan… Vore en utmaning tror jag.

annaattlid.se

Magster
0

Rosalie skulle nog vara en idealisk roll för mig. :)

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

AidaHakimi
0

Leah. Kaxig och otrolig envis, på ett bra sätt… Något jag absolut inte är (förutom envis faktorn möjligen), och eftersom jag håller på med skådespeleri vet jag att det alltid är lättast att spela sin motsvarighet xD

Dessutom antar jag att jag har den rätta "looken" för henne också. Jag skulle nog inte kunna spela en vampyr eller Bella då jag är ganska brun ;) Men sedan kan man ju alltid blekduscha som Nikki Reed gjorde.

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Livzson
0

#6 Oh snälla, provspela som Leah! Rädda oss!
(står inte ut med tanken på att Vanessa Hudgens eventuellt ska gestala Leah) :P

// Lisa, medarbetare på Twilight

Anna
0

Haha, jag säger som Lisa!

annaattlid.se

discosadness
0

Åh herre, Bella, utan tvekan. Dock är jag inte mycket till skådespelare, haha!

AidaHakimi
0

#7 & #8 Hahaha om någon skulle vilja skaffa mig ett amerikanskt medborgarskap? Skäms Tydligen behöver man något sådant för att spela in filmer i U.S.A Rynkar på näsan

Men tackar! Det smickrar en när folk tänker så Skrattande

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

TerriZue
0

Definitivt Alice.

Som jags krev i en annan tråd identifierar jag mig med henne och jag gillar verkligen hennes roll. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Papaya
0

Alice. Hon är jämt så glad och trevlig, en typisk "alla-gillar-roll". Men jag håller med #1 lite Oskyldig

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

hhannaz
0

Bella, helt klart! Då får man ju vara med Edward…! Glad

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Emelie-G
0

Bella ofc, vem vill inte strula med Robert Kyss

Jussse
0

Bella eller Alice :) Bella av samma anledning som de flesta Oskyldig Eller Alice, då det skulle vara superkul att spela en roll som söt liten rolig vampyr ;)

LaSadie
0

Jag vill spela Tanya, jag är blek och anser mig sjäv som rödblond (som jag har fått för mig att hon har med, skyller på översättningen) :D Hahaha, eller kanske Zaphira eftersom hon har så coola krafter och spelar en viktig roll i BD

Moonchild89
0

Bella eller Alice.

Bella för att hon spelar en huvudroll och för att jag gillar henne rent allmänt. Hon är söt och har båda fötterna på jorden. Sen skulle det inte vara helt fel att spela mot Edward heller! ;D

Alice för att hon är så himla mysig på nåt sätt. Snäll, rar och tja helt underbar! Skulle gärna ha henne som vän i verkligheten också :)

/Moonchild89 👻

teamedward
0

Säger som #1; Bella - för då får man ju mysa med Edward ;) Haha, nej, men allvarligt. Jag skulle gärna spela Bella, inte bara av den anledningen. Dels har hon ju ändå huvudrollen och jag tycker att hon är en intressant karaktär.

Annars skulle jag gärna spela Alice eller Rosalie. Alice för att hon är så glad och mysig, helt underbar helt enkelt. Rosalie för att hon är så olika på insidan och utsidan, tror det skulle bli en roligt utmaning.

[Kaninfluff]
0

Bella eller Rosalie :)

Yaeko
0

Bella - att få spela mot Edward, mmm…

Alice - hon har sån härlig roll så det måste vara kul att spela henne!

Jane - vet inte riktigt varför, vill bara det ^^

Loveofmylife
0

Bella?

Nej men jag vill spela Jane :)

ThreeSenses
0

Jag skulle vilja spela Jane, men annars Alice på grund av att hon har en sak som jag inte skulle tacka nej till - Jasper ;)

[Wera]
0

Svårt, haha! Bella (A) Hon får båda hetingarna ;) *Jacob, Edward såklart* lalala. Nej men jag vet inte…

Jojaton
0

#23 Håller med (A)

Men Leah, Alice och Rose hade också vart kul. Fast hade nog varit nöjd med vilken roll som helst i filmen egentligen, bara jag fick vara med =)

Johanna - Instagram

emwa
0

Jane eller Leah. Kan inte bestämma mig :P

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

wilda-zero
0

alice ? nej, jag tror nog att jag skulle vilja ha alice som bästa kompis!

jag tror att jag skulle vilja va kate.

AnnieLarsson
0

Bella helt klart! Jag ser typ precis ut som Bella och man säger inte nej till att kyssa Rob precis… Oskyldig

Lill-sass
0

Jag skulle inte passa så bra till någon av rollerna, isf en av quileutarna. Typ Kim? För Emily beskrivs ju som vacker- inte jag, och Leah… Jag har inte en så tydlig bild av henne, men kanske kan va henne med xD

Men om jag kunde vara vem som hellst, BELLA. Bra strul (aa)

Duracells-Gerbiler
0

Bella, haha behöver jag ens säga varförOskyldig
Ne, men Jane tror jag nog eller kanske Leah =P