Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 727 ggr
Jetaime
0

Någon som är lik..

Jag vet inte men ibland när jag ser någon tex. på skolan eller i affären eller vad som helst så kan jag tycka att dom är otroligt lika någon i Twilight, låter kanske lite töntigt men.. Ofta när man ser någon flera gånger så tycker man att den är mer och mer lik någon, kanske sättet att röra sig på, hur dom kollar med blicken, utseendt osv. Kanske bara jag som tänker så haha? :P

ThreeSenses
0

Jag såg en kille i kroatien som påminde om Robert Pattinson :3 Det var lite kul. Sen dagen efter såg jag en som påminde lite om Taylor! Sånt är lite kul, tycker jag :3

[Caaassie]
0

När jag var på Burger King i nacka forum var det en som jobbade som hade exakt samma profil som Robert Pattinson, och jag ba omgomg :) Precis samma näsa och ögon, allt!

AnnieLarsson
0

När jag var på Liseberg såg jag en unge som var otroligt lik Jackson! Han hade Jacksons exakta naturliga hår (han har väl naturligt lite lockigt brunt hår? :S), typ såg exakt ut som han i ansiktet och hade samma ansiktsuttryck som Jackson har i Twilight!

Jetaime
0

En som går på samma skola som jag är otroligt lik Jasper i sättet att röra sig och kolla, men inte förövrigt.. svårt att förklara. Och sen finns det en som va otroligt lika James också.. utseende och sånt då, fast han är väl inte så lik igentligen men nån liten likhet finns det.

linhof
0

Min lillebror e faktiskt lik james… i sättet han plirar me ögona o plutar me munnen…. när brorsan gör så är han en kopia av James Glad

[Wera]
0

Jag såg en senast imorse! En kille som var ganska lik Emmet :o