Nya bilder på Volturi
Har ni sett dem nya bilderna på Volturigänget ??
http://www.imdb.com/title/tt1259571/mediaindex
Tänk vad smink kan göra egentligen. Jag tycker Jamie Campbell Bower ser otroligt mycket äldre ut med sitt smink :)
Jag tycker det ser bra ut i alla fall.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Japp, finns en eller två liknande trådar =)
Ja verkligen! Jag håller med dig, även om jag inte tycker Jamie passar som Caius för fem öre ser det åtminstone lite bättre ut med sminket på. Iiih jag blir hyper av alla New Moon bilder :D:D
Dakota ser ganska mkt äldre ut som vampyr faktiskt :)
Ajsing. Jag tittade på dem senaste inläggen för att se så det inte fanns en liknande tråd redan. Men jag är antagligen lat eller blind, för det såg jag inte :) Hehe
Jaja, man kan ju inte tjata nog om det i alla fall ;) Det är ju Twilight.
#2 Nej, Jamie var inte direkt vad jag tänkt mig som Caius. Men som sagt, sminket gör förbenat mycket. Hade inte tänkt mig Jane så som Dakota heller, men hon var riktigt bra också :)
Man blir allt lite pirrig. Inte super lång tid kvar nu.
Real nice.
Gillade faktiskt bilderna, det ser inte så tokigt ut som jag hade fruktata, det kan nog bli riktigt bra. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
#4. Jag har faktiskt alltid tyckt att Dakota skulle passa toppen som Jane. Hon är så talangfull! :)
Ja smink kan verkligen förändra mycket. Nu längtar jag ännu mer till den färdiga filmen!
#7 Ja, talangfull är hon verkligen. Hon är nästan läskigt duktig skådis ibland. Det jag menade var hennes utseende :) Men sminkningen på henne var riktigt bra också :)
#8. Jag har tyckt hennes utseende var hyffsat passande, och som du säger, med smink kan man göra otroligt mycket!