Kopplar skådespelarna till Twilight
Jag sitter och tittar på House på TV4 just nu och jag har alltid sett på den serien på ett sätt. Men nu går inte det längre. Nu ser jag bara Laurent hela tiden! :P En av läkarna i hans team är ju Edi Gathegi som spelar just Laurent.
Har ni samma problem? Kan inte ni se skådespelarna utan att koppla dem till Twilight? =)
Spelar nästan ingen roll vilken film det handlar om.
"Men hallåååå, h*n spelar ju i ……!"
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Haha kollar också på house och håller med! ;)
#0 Det upptäckte jag för ett par veckor sedan, hajade till och typ "Vänta lite! Det är ju Edi"! Haha ;)
Så ja, det tänker jag hela tiden…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
De kan ju inte sätta en vampyr på ett sjukhus! ;) Okej med Carlisle, han är ju snäll. Men Laurent dricker ju människoblod. Nej, bort med honom! ;)
Kellan Lutz är ju med i HEROES också..
Spelar typ Claires pojkvän i framtiden, eller vad man ska säga.
Tänker också så, själva House tänker jag bara på som han skurken i 101 Dalmatiner! ;)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Esme är ju med i greys and atomy.. Eller hon var det.. :P Hon var den där Ava…
#8 Stämmer, känner igen Elizabeth varje gång jag ser henne från den rollen =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#9 Ja precis.. :P Haha, jag kan inte skådespelarnas riktiga namn.. För mig är det edward och bella, esme och alla! :P

haha nej det kan jag inte! asså det är som när jag o min bästis såg Proom Night(en skräkis) så fick man se en kille lite snabbt som vi båda kände igen, sen fick man se en bättre bild av honom och båda skreck samtidigt : DET ÄR JU HAN!
och börja skrika och hoppa, så nej jag tänker bara på Twilight när jag ser nån av skådisarna :) <3

Det var Kellan Lutz föresten som var med i Prom Night :P
jag kopplar allt till Twilight! serriöst
jag såg en film som heter ; win a date whit tad hamilton.
Och tjejen i filmen RÅKAR heta rosalee , och killen hette ted EDWARD hamilton.
och för ett tag sen så såg jag legally blond , och hennes kille heter emmet! och han som spelar emmet (i legally blond) , spelar i en film tillsammans med nikki reed - som spelar rosalie!
jag hatar när det blir så , och alla som ser film med mig hatar det också (; Det är så typiskt

haha ja så där ere för mig med XD!

VA!!!! Hahahahaha, det märkte inte jag ens :D Men nu när du säger det så är det ju självklart. Jag gillade den karaktären som han spelade och hoppades att han var kvar men nu förstår jag varför han inte är med mer i House XD
Jag och en kompis hade hyrt en film som hette Accepted och helt plötsligt ser jag ngn som ser ut som Kellan Lutz och sen visas den killen i bild och så är det han! :D Jag blev skitglad men satt och tänkte på hur han ser ut när han är Emmet…

#16 Accepted såg jag för kanske två år sedan, den är rolig :D Så han är med där =)
upptäckte det redan i början av programmet ^^ ja, håller precis med! :D
Jag kopplar allt till Twilight, inte bara filmer ;)
Som förra veckan i skolan, såg jag en ny tjej som började sjuan, som var hur blek som helst, alltså, hon var verkligen vit! Normala människor tänker ju "oj, vilken blek tjej", men nej nej, jag tänkte såklart direkt "oj, kolla, en vampyr" och var på vippen att gå fram och känna om hon var kall. Hahah x)