Det ska vara … som jag förstått det; "He doesn't hover" Fast hon säger det med något konstigt uttal. Jag vet inte om det stavas så, för jag kan inte hitta någon vettig ordlista som kan hjälpa mig.
Han hänger alltså inte över henne, som kanske en annan föräldrer hade gjort. Hon tycker det är skönt att han låter henne sköta sig själv.
Maybe?
Det är som #1 säger =)
Ja, repliken är "he doesn't hover" = han hovrar/hägrar inte, dvs han går därifrån.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

0# aa jag fattade inte häller?? fören nu x)
1# ahaa?!! tack tack :P xD nu fattar jag

ahaaa, ja då hänger det ihop :D

tack så mycket!

JASSÅ :O haha ja har aldrig hört det :P Nu förstår jag,, jag trodde hon först menade att han inte hade hennes mamma elr hur man ska säga xD
haha jasså. men nu fattar jag trodde först som #7.. haha :)

texten på min film har översatts till "han har henne inte" så dom som har översatt har också hört det. men det måste vara för att den är nerladdad :D
#9 Hade samma översättning innan jag köpte DVD:n. Det höll på att driva mig till vansinne, de har gjort väldigt mycket fel i översättningen och vid vissa tillfällen tvivlade jags tarkt på att de över huvud taget förstod engelska, jag ville bara stänga av textningen men det gick ju inte.
Nu går det dock, sen jag fick DVD:n tittar jag alltid utan text, så otroligt mycket bättre! :D
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Antar att de flesta har sett filmen med samma översättning, och den översättningen suger över huvud taget. En annan sak jag minns som blivit felaktigt översatt är:
"I'm glad I muse you."
Detta översatte de som "Jag är glad att jag missar dig" Eller något sånt helt galet. Blah!

eller översättningen av "worm" till orm ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Hehe, vad tokigt översättningar kan bli. Jag ser nästan bara utan översättning nu för tiden. Så mkt skönare och man slipper den störiga texten som mer förstör ibland. Speciellt när de översätter fel eller missar stora delar av konversationer som på Big Bang Theory
Jo, har också lagt märke till "I'm glad I amuse you" som blev "Jag är glad att jag missar dig", samt "It's a worm!" till "Det är en orm!". Ibland får jag just att bli översättare själv så jag kan korrigera allt, haha :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

14# aa hah ;)
Alla verkar ha haft samma version (jag också) :P