Detaljer?
Det skulle vara kul att veta om någon av her har hittat några roliga detaljer i filmen som du skulle vilja dela med dig x)
Om du kanske har hittat någon rolig person i bakrunden eller något :)
Jag hittade en detalj: I sjukhusscenen så är ju kameran inzoomad på bellas ansikte, och sedan zoomas det ut. Hennes slangar sitter olika då. Först sitter de långt upp, sedan mycket längre ner typ ;)
Ååh guud ja flera flera fleera gånger uppräckte jag det, såå irriterande egentligen, att de gör så.. det ser hel knasigt ut.

#1 ja! Man tycker att de borde ändra de :o
Någonting som jag tycker är otroligt störande är en grejj som Edward säger i restaurang scenen. Det kanske inte är någon detalj men kan ju skriva det ändå. När han först säger "No, no thank you" till servitrisen så säger han thank you och utalar det Tank you och det gör han även när han säger "Nothing" När an säger att han inte kan läsa Bellas tankar typ. Då uttalar han det också med ett jättetydligt T som jag tycker är irriterande.. Kanske bara jag som tänkt på de? >.<

#3 Du är inte den enda. Jag har också stört mig på de så sjukt mkt! Fast jag har faktist inte tänkt på dedär med "nothing" ^^ Men när han sa typ "Thank you" dog ja av frustration -.-
#3 Har inte lagt märke till det… men är inte engelska hans språk elr vad man ska säga? Så vrf uttalar han det fel?

När bella träffar Erik första gången är det mpnga som är klädda i blått i bakgrunden ^^haha

#6 De har jag inte lagt märke till :o De kanske blev tillsagda att ha på sig typ trista och kalla färger x) Så att det ska se mer dystert ut.
Jag tittade på den scenen nu, och la också märke till att Tyler typ spanar in henne där xD Och blondinen till vänster typ kollar snett XD

#7 Kan det vara Lauren kanske =)?

#8 Du menar Tyler? ;) Nesh, han är en annan mörk kille som ska vara Bellas vän typ ^^ I boken är han en av dem som också vill vinna hennes hjärta ;) De är han som typ pussar Bella på kinden när de håller på med "My homegirl" typ. Dedär:
"So Mike, you've met my homegirl Bella?"
"Oh, y-y-your homegirl huh?"
"My girl" *Tyler pussar Bella på kinden, drar ut Mikes stol och springer iväg*
Hah x)

# 9 "Och blondinen till vänster typ kollar snett XD" Nej, Lauren gillar ju inte Bella så det kanske hon som kollar snett =) I mitt huvud är Lauren blond även om hon inte är med i filmen precis. Lauren gillar Tyler och gillar inte att han är så betuttad i Bella

#10 ÅH! Ja trodde de stog Laurent XD
Ja du har rätt :o Det måste vara så :D
Har ni tänkt på att det ser ut som om Edward har vingar i scenen då han och Bella sitter i lektionssalen, den gången då dom inte pratar med varandra utan när Edward känner hennes doft å de där ;P
Printade det faktiskt en gång då jag såg den på datorn så kan lägga in bilden här, men om ja inte får de så kan ni ju ta bort bara bilden :P

#12 Haha, ja XD Det gör det faktist x) Vampyr med vingar (aa)

#12 - haha, det har inte jag tänkt på :D
#12 Haha en ängel 
9 "
"So Mike, you've met my homegirl Bella?"
"Oh, y-y-your homegirl huh?"
"My girl" *Tyler pussar Bella på kinden, drar ut Mikes stol och springer iväg*"
- Hu? Har helt glömt av det där eller missat det? Är det i första boken?

#15 det är i filmen, första gången i matsalen för Bella, innan hon ser Edward

#15 De är i filmen ;) Typ första dagen i skolan och de sitter i cafeterian ^^

12# aa jag vet ,ganska opassande..
jag hittade en blog förut med typ alla fel och gud va man lägger mäska till det nu :@

När Edward & Emmet hoppar på varandra när dom spelar baseball (?) så pekar edward långfinger åt emmet (a) haha

#18 Va heter den? :o
#19 Va näää! Det måste jag kolla :D
#5 Robert är britt, inte amerikan, kan vara därför ;)
#19 Haha jo, finns en del trådar + bilder på det här inne!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#19 Haha, ja vet XD As kul ;D
#16 Jahaaa!! Haha men det är ju kuul :D
#22 Det kanske förklarar saken :) fast det hörs inte att han är ^^ Tur är det, fast jag gillar britternas dialekt.
#19 Det måste jag kolla lite närmare på ;)
#12 Haha aa XD

20# kommer inte ihåg :P