Leave Robert Pattinson alone
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är en riktigt rolig och bra video där en kille säger vad han tycker om hysterin kring Robert Pattinson! Jag skrattade högt flera gånger och kan verkligen hålla med honom!
Källa: Twilightmovie.blogg.se
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
He's so right. Visst, jag har väl min lilla crush i Robert (för att inte tala om Taylor) och jag skulle gå helt NUTS om jag såg honom, men det den här killen snackar om är rätt.
Jag tycker han drog ut på sitt lilla tjat lite väl, men whatever. Det han är hysterisk över är ju faktiskt sant.
Jag tror inte jag hade stått i 5 timmar för att se Robert i 5 sekunder. Eller? Nej, jag tror inte det. o.O Men väntat i en halvtimme hade jag nog kunnat göra för de där sekunderna ;D
I don't know!
Och Robert kommer INTE märka en för att man är en på miljonen som skriker åt honom!
*Anna babblar nu som en idiot med för mycket free-time.*
Jag kommenterade videon såhär:
Oh wow I love this video! I'm a huge Twilightfan and I think Rob is very goodlooking, but I would never ever wait for 5 hours just to see a glimpse of him. Never. I'm not a Twilightfan because of ONE actor, I'm a devoted Twilightfan because of those four amazing books and the whole lovestory told in them. So I totally agree with you, even though I love everything about Twilight, the obsessiveness around Robert is soooo overrated. He's cute, OK, but please??
Alltså:
Jag älskar denna video!
Jag är ett stort Twilightfan och jag tycker Robert ser väldigt bra ut, men jag skulle aldrig vänta i 5 timmar för att få se bara en glimt av honom. Aldrig.
Jag är inte ett fan av Twilight pga en enda skådespelare, jag är ett fan tack vara de fyra fantastiska böckerna och kärlekshistorien som berättas i dem. Så jag håller helt med dig, även om jag älskar allt som rör Twilight så har hysterin kring Robert gått för långt. Han är söt, ok, men snälla?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#2, du tog orden från mig!
videon va grymt kul, haha ! :D
jag kan också hålla med honon/er, delvis. för innan robert spelade edward i Twilight så kände inte lika många till honom, en av dom är jag. hade aldrig uppfattat att det var han som spelade cederic i harry potter filmen och där fick man ju inte heller se så mycket av honom. men annars tycker jag att han har helt rätt :D och samma här #2 kunde inte säga det bättre!

Jag tror verkligen att den här killen kan bli plitiker! haha :D Han måste verkligen störa sig på det ;)

HAHA, vilken snubbe. Jag skrattade väldigt mycket. 
Och rätt i sina påstående har han också, wellwell!
// Lisa, medarbetare på Twilight
HAHAHA!
fyfan vad grym han är!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Alltså jag tycker att om man verkligen har rob som idol och kan vänta en halvtimme som #1 kunde tänka sig att göra då kan man lika gärna vänta några timmar, är det liksom Robert Pattinson man väntar på är det värt det men 5 sekunder är ju inte mycket, men man får vara glad för det man kan få ju.
Jag tycker också att vissa fans är helt överdrivna
Grymt kul video, hahah :D Håller helt med honom, även om jag har en ganska stor crush i Robert och vet inte riktigt vad jag skulle gör om jag såg honom ;) Men jag skulle inte stå och vänta i fem timmar för att kanske, kanske ha chansen att se en liten bit av honom i typ 5 sekunder. Hade kunnat vänta en liten stund för de där sekunderna, men någon måtta får det ju ändå vara.
Hysterin är faktiskt ganska överdriven, visst, han är jävligt het och en grym skådespelare men för guds skull, han kommer inte lägga märke till en om man är en bland tusentals andra som skriker efter honom, hur gärna man än vill det.
HAHAHAHA vad grym han är 
Håller med #1.
Omg omg så inte sant så inte saant! Om att ingen tyckte han var het i Harry Potter. JAG tyckte han var såå snygg i Harry Potter! *SÅ DET SÅ* Fast han är mkt hetare nu för han är äldre ;)
Och ja jag är inget fan av Twilight just för Rob självklart inte, jag är ju ett fan av Harry potter - men ingen av huvudrollerna i Harry Potter är snygga ;) Det är själva filmen, men filmen blir ju bara nåågot bättre om de har snygga huvudroller (A)