Har läst ut The Twilight saga.
Nu har jag läst ut hela serien.
Dom var ju så sjukt bra!! Ska börja om på nytt
Härligt!
Jag har fortfarande ett kapitel kvar på Breaking Dawn, vill inte att det ska ta slut! :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Ush, man får ångest när man ser "The End" sidan. 
// Lisa, medarbetare på Twilight

Jaa jag håller med dig #2
Jag läste ut BD igår, och de känns fruktansvärt tomt och tråkigt! Jag vill ha meeer! :(
funderar på att läsa om alla fyra böcker, men är inte samma sak. Nu vet jag ju vad som händer och hur de slutar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag tyckte hela serien var riktigt bra, men Breaking Dawn kändes något utdragen. Det hade varit kul om det hade kommit fler böcker men inte ur Bellas synvinkel, helst Jacobs enligt mig :)
4# tkr att dom är lika bra fast att man läser om dom!
#6 Ja självklart är dem lika bra, men de är ändå inte samma förväntan man hade förut -när jag inte hade en anning om vad som skulle hända.
Fast jag skulle nog behöva läsa om 2,3,4 iaf, eftersom så mycket händer :)

läste ut dom för ett tag sen kunde inte fatta att dom var slut så jag lästa sista sidan 10 gånger , kan den nästan utantill nu xD
Jag läste ut BD idag, nu känns det så tomt 
#5 Stephanie började ju på en bok ur edwards synvinkel, så vi får väl hoppas att den blir klar någon gång ;)
När jag hade läst ut alla så kändes det bara tomt, och igår hittade jag alla på rea, men jag hade inte råd att köpa dom :'(

Jag läste ut den igår. Nu känns det tomt och funderar på att köpa den på engelska och läsa dem på orginalspråket.
Spolier varning kanske: Nu när jag läst alla vill jag hellre ha en bok om Jacob och Nessie än bok ur Edwards point of weiv. Dessutom om man fortsätter framåt så får man veta om de får eller när mer problem med Volturi som är mer spännande att läsa tycker jag :D
Spoiler varning:Jag vill ha en bok md ett krig md voultori. Blev faktiskt besviken när dt nt blev nåt krig.

#12 jag med… hejade lite på stefan och vladimir skulle få som dom ville =) skulle även gärna se hur Bellas gåva utvecklas…
Har bara kommit till När jag här din röst (:
Har läst halva boken tiep ^^
så jag har några sidor & 2 böcker kvar :D <3
Skulle me vilja att Stephenie gjorde en till bok, med fortsättning.
Spoiler-
Eftersom dem säger att Volturi antagligen kommer tillbaka någon gång, skulle jag vilja läsa om det. Och vad som hänt lite under tiden, hur Renesmee utvecklats etc.
Jag vill bara fortsätta läääsa jue!

Spoiler igen =):
Om man tänker på det som Leah pratade med Jacob om att prägling sker ung för att hitta den mest lämpliga att föra skepnadsskiftargenen vidare så tycker jag att det är elakt (
) att inte skriva vidare om Renesme och Jacon :D Och att då Volturi kommer tillbaka för att jävlas.
Mest är det iofs att jag inte vill att denna fantastiska historia ska sluta. Löööve it

Ja, jag har läst ut alla böckerna och den första boken har jag läst två gånger..
´#16 Hehe jaa, den främsta anledingen är ju helt enkelt att man inte vill att de ska vara slut! :D

#18 precis =)

Jag har läst hela serien och det flera gånger om (; Läste ut Så Länge Vi Båda Andas senast i går kväll 

Jag läste ut alla för länge sen men ja kommer ihåg när ja hade läst första det va min kompis som tvinga mig, så hade ja läst det fem gånger innan ja fick andra boken 3 veckor senare
Ja man kan säga att jag VA beroende nu är det inte lika farligt xd

lite dåligt slut tyclte ja att det va. det var som om hon bara skrev allt för att få ett slut på det. ihop slafsat värkade det som om det va tyckte ja. det va dåligt .
Ja, jag har läst ut alla ;) För länge sen.

#22 Tyckte det var ett bra slut, kanske inte storslaget men bra. 
Skriv gärna i spoilertråden om Breaking Dawn, hur du hellre hade sett slutet!
// Lisa, medarbetare på Twilight

har läst alla ska börja snart har jag läst ut New Moon-när jag hör din röst - igen ^^ <33
Jag har också läst allihopa..
Spoiler -
Jag skulle också vilja sett ett krig med Volturi :]
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Härligt. :) jag har också läst serien några gånger, kan aldrig sluta läsa, kan aldrig sluta drömma mig bort i deras värld.
New Moon är min absoluta favorit, hur många gånger jag än läser den - vart jag än är - (spoilervarning ->)
så börjar jag typ gråta när Edward lämnar Bella.(;
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Jag har läst alla på svenska och de tre första på engelska, har precis börjat på Breaking Dawn nu :) Sen blir det väl att börja om ^^

jag ska vänta tills jag inte klarar mig! DÅ ska jag läsa om dom.. Nu ska jag läsa några andra böcker.. haha, vet inte om jag lyckas, men 3 stycken if.
Har läst första boken 2 ggr nu och ska läsa den igen så fort min syster läst klart den ;D
Vill inte läsa bäckerna fär jag sett filmerna (a)