Jag är väldigt glad över att vi kommer få se bilder när Rosalie berättar om sitt liv för Bella! Kunde inte varit nöjdare när det bekräftades. :) Var rädd att de skulle skippa det och bara filma Rosalie när hon berättar…
Sovsäcksscenen, självklart… Kommer bli riktigt kul tror jag ;)
Ser fram emot Riley-scenen också i slutet.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Sovsäckscenen!!!
När dom är på fältet och tränar (A)
Emma

jacobs o bellas kyss! o sovsäckscenen!
Jacob och Bellas kyss och när Alice "kidnappar" henne och sovsäckscenen
Fighten i slutet måste vara med, jacob och bellas kyss och sovsäckscenen ofc :D

Jag vill ha med väldigt många scener men den jag kommer på just nu är när bella får diamant hjärtat av Edward :)
håller totalt med #5
:D:D
håller totalt med #5
:D:D

#10 när gör hon det ? Jag kommer inte riktigt ihåg va de prata om o så xD

håller med er ovanstående.. PLUS att jag vill ha med Bella o Charlies "blommor o bin- snack" ;)
#14 Ja det måste va med! xD Jag kmr sitta och skratta skitmkt då!
#15 Haha, jag håller med dig! Jag kommer också sitta och garva! Haha.
Jag vill se sovsäckscenen, och Bella's och Jacob's kyss såklart! Och självklart fighten i slutet! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

#14 haha ja det måste vara med :) jag kommer skratta skitmycket då <3

Hmm typ alla!! ne men när dom tränar på ängen, bella o jacobs kyss, när bella går med på att gifta sig medd edward och sovsäckscenen tror jag ;)

HELA BOKEN FÖRRÄSTEN !

#21 Ja, hela jäkla boken!
Jag önskar att det var så. En typ 4 timmars film. Eller nej, längre! Med någon kisspaus i mitten? Ja äälskar länga filmer.
#22 Älskar också långa filmer :'D Om de är bra då förstås!!
själv tycker jag det ska finnas de ni andra sakt och då alice kidnappar henne o hon smiter till jacob och då hon sedan vaknar med edward i rummet på den nya sängen :P

#24 Ja! Den scenen med Edward :) Och att hon struntar i sängen i början också xD
Skulle vart kul om dom gjorde en scen där de visade att hon pratar i sömnen typ. Se hans min när hon säger något bra, lr något dåligt :)
ja det skulle passa inn just före hon vaknar! :D
Allt i boken ska vara med sluta förstöra med att ta bort saker! ^^
Men helst intima scener vill jag ha :p
Inte läst boken än, kommer se filmerna först, innan böckerna så jag inte blir så besviken som jag blev med Harry Potter ^^
Men sovsäcksscenen verkar intressant ju, haha ;D

#28 Oh yeah!
Man kan ju börja fundera på vad folk kommer att vilja sen i BD… 
När Edward och Bella är ensamma, hela scenen när hon försöker ha sex med honom och det, haha :D Men speciellt där när Edward säger: "Isabella Swan? I promise to love you forever - every single day of forever. Will you marry me?" Ah, älska! <3
Och självklart sovsäcksscenen, Bellas och Jacobs kyss och när Alice kidnappar Bella! :)
ja o nu kom ja på det då hon bryter handen! ^^ det är oxå så bra! :D

helst alla men jag skule vilja se bellas min när edward går ner på knä haha xD
och sovsäckscenen ofc !!!!

#33 Haha, ja! Helt klart! Bom ;)

33# aa haha xD jag kommer garva ihjäl mig !! ?