Dåligt slut
*SPOILERVARNING Breaking Dawn*
Jag tyckte det var ett dåligt slut i sista boken. det var som om hon bara ville att det skulle ta slut, det var ihop slafsat tyckte jag. Man fick inte veta vad som hände efter. Det borde ha varit några sider om någta år efter eller när renesme hade växt upp och hur jacob och hon hade det.
Själv tycker jag att slutet avslutade serien väldigt bra!
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

#1 bra slut men man borde ja fått veta mer :)
Älskar slutet!
Man får lixom avsluta hur det ska bli i sitt huvud ;D
Göra ett eget slut typ ;)
Emma

#3 Precis, i mitt slut så lever Jacob o Nessie lyckliga i mååååååånga dagar *hahahaha* Sen leker jag lite med att de får en hybridbäbis och så får dom lite problem med Volturi *hihi*
#4 Haha låter som mitt slut också ;)
Har bara inte kunnat komma på vad som händer med deras barn ;D Vad det blir ;)
Emma

En massa inre konflikter med sig själva skulle jag tippa på att ungarna skulle få XD

öppet slut skulle jag vilja påstå…. om hon vill kan hon fortsätta skriva o orkar hon inte får läsarna fantisera själva 
Jag älskar slutet :)
Föresten räknas inte detta som lite spoilers ;)

Jo det är ganska mkt spoil för de som inte läst allt än men finns det ngn som kan ändra rubriken som är vaken?
#10 Aa, jag kan tyvärr inte men man skulle typ kunna skriva Spoiler varning!! ;)

Jag tyckte att slutet var alldenles perfekt! 
#4 Om vi bortser från en genetisk omöjlighet vill jag se ungarna. The ultimate combination? Eller katastrof…
Lade till en spoilervarning i första inlägget.
Jag tyckte det lämnade alldeles för mycket utrymme för ytterligare stories och en fortsättning.. Speciellt kanske mellan Nessie, Jacob och vampyrmänniskan (kommer inte ihåg vad han hette) som var intresserad av Nessie.
Sen tror jag inte att det går att mätta Twilighters önskan om mer böcker. Vi vill ha mer Cullens!
Däremot tycker jag det var otroligt dåligt att vi blev snuvade på fighten. Det blev lite platt pannkaka av hela grejen. Det var en sån uppbyggnad till det ögonblicket och sen nada, nicht, nothing..
Jag stör mig på att dt nt blev något krig. Man sitter där och läser och bara väntar på att kriget ska börja och så blir dt inget. Blev faktiskt riktigt besviken när dt nt blev nåt krig

#13 varför skulle det vara en genetisk omöjlighet? Det är lika troligt som att en vampyr och en människa skulle få barn tillsammans

Jag tror inte att hon är en riktig vampyr och som Jacob och Leah diskuterade så sker prägligen på den person som är mest lämpad att föra skepnadsskiftar genen vidare.

ja just det ^^ skriver inte lika snabbt som tanken =D
Oja :D hahaha, men skönt att diskutera med någon som fattar vad man pratar om än att plåga pojkvännen :D
jag gillade slutet. :) Kanske inte så dramatiskt trots allt, men man kan leka med tanken på allt som kan ha hänt efteråt. Det är ganska roande. ;)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Nördigt men skoooj =)
Kanske ska börja kalla mig twekki eller nått =)

Tyckte slutet var helt okej. Hade kanske viljat ha något ännu mer kraftfullt men som sagt, helt underbart ändå. 
// Lisa, medarbetare på Twilight

Jag älskade faktiskt slutet , skulle nog inte vilja att hon ändrade nånting på det :)
Perfekt slut i mina ögon! Kunde inte föreställt mig något bättre.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag älskar också slutet och speciellt den mentala striden! Så mycket bättre än om alla hade slagits och hälften dött. Jag kan inte tänka mig ett bättre slut! :)
/Matilda

Spoilervarning: Harry Potter!
Jag tyckte det var ett bra slut ändå. Man får tänka själv hur det skulle kunna fortsätta till skillnad från sista HP-boken där det står vilka som får varandra osv. Det blev för mycket "och så levde de lyckliga i alla sina dar"-slut i HP tycker jag.
Jag tycker att hon avslutade den väldigt bra, även om man såklart blir nyfiken på vad som händer sen ;) Men då kan man ju fantisera ihop sitt eget slut…