Twilight tatueringar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kolla in denna ;D det finns, tro det eller ej folk som är mer beroende av Twilight än oss här inne på TIF.
/Moonchild89 👻
Fast jag erkänner att jag har funderat på att skaffa en ;D *wink* så jag är nog inte så mycket bättre själv hehe.
/Moonchild89 👻

…….
…… fast vissa var riktigt snygga!!!
En del av texterna är ju inte nåt som skulle gå ur tiden……
Jag skall göra min ryggtavla med en demon o ängel som omfamnar varandra…. har funderat på o skriva in texten : my own personel kind of heroin under eller and so the lion fell in love with the lamb…
så så mkt bättre e inte ja….
(skulle vilja ha texten: here comes the human nånstans me….)
fast för mej är det inte för att det är från twilight…utan för att texten i sej är så j-vla bra! o säger nåt….
#2 Javisst var dem det :D wow, det skulle verkligen passa in med din andra tatuering, tror att jag har sett dina skisser!! Jo, precis texterna har ju ett bra budskap, det behöver man inte direkt-förknippa med Twilight utan det kan ju referera till verkligheten också. Haha here comes the human, klockren! ;D
/Moonchild89 👻
Vissa är riktigt snygga, vissa är hemskt dåligt gjorda… Tycker synd om de som måste leva med dem resten av livet, endel ser förskräckliga ut!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#3 visst skulle det?
here comes the human i nacken hade inte vart dumt 
#4 håller med….

Hahahah, kolla på 2.08 vad har dom gjort med pjäsen?? Ser f**jävligt ut. Sedan är 2.30 och 3.02 inte heller så vackra. Gud så ledsen jag skulle bli om man gjort en tatuering som blir så ful. Det ser så taffligt ut. Men en del var riktigt fina, tycker att några var jättebra skuggade och banden var ju sjukt snygga på en del.

På 3,02 står det: Twilight, New Moon, Breaking Dawn..Vart tog Eclipse vägen då?

#8 de kke inte gilla den boken??? ;)
Jaa, vissa blev ju fina (1:01 fasen vad snygg!) och några blev mindre fina :P

#11 så jäkla snygg text!!!!
Får ja lov att kopiera den????
snälla? please???

Tycker den första var skitsnygg! Eller i alla fall kombinationen. Själva tatueringen hade kanske kunnat göras lite snyggare men… Den vid 2.28 var dock riktigt hemsk!

Jag tycker vissa var fina :) Jag vill inte tatuera mig tror jag,, men om jag skulle kan jag mycket gärna tänka mig en Twilight tatuering,, varför inte liksom? Vissa kanske tänker: men sen kommer du ångra dig om några år… Men då får man ha tatueringen som ett minne av den tid man var helt beroende (om man inte kommer vara det längre) Fast jag skulle nog bara göra en liiiten tatuering och inte över hela kroppen ;) :)

För mig är det böckerna och steph jag gillar, så jag skulle inte göra någonting från filmerna.

omfg… Vissa är snygga (vissa inte) men jag skulle kanske inte riktigt få för mig att tatuera in det… Jag funderar jämt när jag vill tatuera mig: Kommer jag tycka likadant om 10 år, 20 år? vilket resulterar att jag inte har vågat :D Fast Here comes the human skulle vara roligt att ha nånstans :D
Hehe hade gärna haft tatuering 0,55!
#19. Haha ja den var söt!
#21 Det är på olika sidor om "föremålen" som går över bandet.
2.30
OMG så den ser ut, helt crap.

Den där lilla med huggtänder, 0:55, var huuur söt som helst! Vill ha! :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Jag har faktisk funderat på att skaffa en när jag fyller arton, men är inte helt säker på hur den ska se ut! :)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Haha jag gillar också den med huggtänder, fast jag vill inte ha en sådan enkel tatuering :S men en sådant sött vampyransikte fast med lite mer detaljer i nacken skulle sitta fint… oh la la ;D Har även funderat på att skriva "Vamp" i nacken i rött/svart. *yumms*
/Moonchild89 👻
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Viss avra gräsliga! Men vissa var jättefina! Gillar och smilysen med huggtänder! <3
Vissa är jättefula, men finns riktigt fina också :) Jag hade inte velat tatuera typ "Twilight" eller "Edward & Bella" eller något sånt, jag kanske inte är så här nördig resten av livet liksom ;) Men hade gärna tatuerat något citat som jag gillar eller något som på ett sätt symobliserar TTS men som jag ändå skulle kunna ha annars också :)