Var förvarar ni era böcker?
Som rubriken säger - var förvarar ni era böcker ur The Twilight Saga när ni inte läser dem? Visa gärna bilder!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
I en plastpåse som hänger på stolen..
Bokhyllan är full av annat skit, men jaa, jag ska städa. Någon dag.
Jag äger ingen bokhylla ;)
Mina Twilightböcker ligger på översta hyllplanet i mitt sängbord, de har en alldeles egen hylla (som dammas liiite oftare än de andra hyllplanen) 
I min bokhylla på hedersplatsen :)

just nu sängbordet men ska röja undan en aldeles egen plats i bokhyllan (som är ganska överfull för tillfället)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
På min Twilight-hylla. Har bara böckerna där och 2 andra saker. Vet inte vad dem heter ;) Har alla uppradade och läser alltid en så där den skulle ha stått står filmen ;)
Emma
På ett spc ställe i min bokhylla. Har mina 12 Twilight-böcker där samt en Robert Pattinson biografi och mina 2 Twilight DVD:er.

Jag rensade ut en del av vår expeditbokhylla för böckerna då jag har de svenska och engelska så förtjänade dom en egen plats. Men Silmarillion står brevid dom också

Dom står intryckta i en hylla tillsammans med andra böcker, i ordning såklart, hehe.
De svenska står i bokhyllan med andra böcker, de engelska har jag boxen så de står på byrån där de synd klart och tydligt ;)

Jag har inte heller någon bokhylla, så mina böcker står bredvid mina andra ögonstenar - twilight-filmen, en annan film som jag gillar väldigt mycket och mina gerbiler (lilla Eddie syns på bilden).
Förstår inte varför ordboken och floran står där, för de hör absolut INTE till mina ögonstenar 
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

#14 Åh, vilken sötnos hon var! Förstår att du saknar henne :/
Jag hade en gerbil som hette Laila. Hon betydde så mycket, sen dog hon av ålder. 3 år senare skaffade jag en kopia av henne och det är Eddie :)
[kaniner och gerbiler]

i bokhyllan ^^ om inte på golvet…
Dom har fått ett eget litet bord, där böckerna står fint uppställda. 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

# 13
Är det gerbiler du har i buren?

#18 Ja, det är det :) Tre gerbiler - Eddie, Devin och Casper.
[kaniner och gerbiler]

#18 Fina :)
i nattusbordet när jag läser dom,men i bokhyllan när jag läst ut dom
Såhär ser det ut där jag har mina. New Moon ligger uppe eftersom jag nyligen börjat om i den. De andra två ligger säkert på sitt eget hyllplan i nattduksbordet (som otåligt skriker efter fler böcker ur serien, måste införskaffa några till…) 
På hyllan ovanför sängen, så det är bara att sträcka upp armen och ta ner en bok när man är sugen på att läsa lite.
(alla andra böcker står längs bort på samma hylla, vid fötterna) :P
Jag äger bara en och den ligger på nattduksbordet, dock läser jag i den ibland, men annars kommer den nog ligga.. tja.. i en låda? Bokhyllan? nånstans där den får plats helt enkelt.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

på min byrå med mina favorit saker. dom ståri mitten. men dom står inte där såååå ofta eftersom jag har dom på nattduksbordet varje dag för att jag läser mina favortstycken 
#27 Hon har dem antagligen på svenska och engelska samt i inbunden och pocket. :)

#28 Aha XD Ja trodde jag hade missat något.. 
#27 Ja jag har dom på svenska och engelska inbundna och 3 pocketar på svenska och en på engelska. :)

#30 Åh va många böcker! Själv har jag dem bara på svenska.. Inbundna xD
Btw: Det är väl ingen stor skillnad mellan pocket och inbunden väl?
Njae men det är lättare att ta med dom när det är pocket. :)

Åh, smart :D
#33 Ja det är ganska smart men dyrt också! Böckerna har kostat 1575 kr sammanlagt.

#34 Hjälp! Så mycket pengar har jag inte på ett år! Haha xD Men jag är rätt fattig :) typ ingen månadspeng :(
#35 Jag har inte ngn månadspeng heller. Dock städar jag på pappas kontor jättedyrt! xD

#36 oj oj :o Borde nog också skaffa en sådan syssla för pengar :D

det är enklare med pocket men roligare att läsa inbunden :D! läst 1an, 2an och 3an i pocket och sen 4an inbunden. i den inbundna är sidorna typ vitare :D och inte lika "ihopträngt" som i pocketarna :D

I bokhyllan med de andra böckerna :3
Mina ska nog få stå i bokhyllan med dom mina andra böcker sen när jag fått dom (har precis beställt dom 3 första kan inte vänta
^^)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
På en hylla jag har bredvid sängen, har en del böcker som jag läser där. Men resten av mina böcker har jag i en bokhylla.
Jag måste nog erkänna att jag inte har serien Twilight än, men jag har läst alla fyra på engelska, gjorde verkligen det på rasande fart och sen har jag börjat låna dem på svenska från biblioteket, vilket tar lite tid eftersom de är så lånade. men räknar nog med att serien kommer stå i min bokhylla senast i höst.
Mina åtta böcker (har alla på svenska och engelska) har fått en egen plats i min bokhylla med lite andra Twilight-saker :)