Janes hårfärg
Då detta tidigare kommit upp i en annan tråd fortsätter vi diskussionen här.
LisetteS Fast Jane har väl, väldigt blont hår? :)
annikamedstortA Men är du säker på det? När man söker på Jane typ så står det att hon har kort brunt hår.. Menmen, blev kanske en liten miss ;)
LisetteS Nej, jag är inte alls säker. Jag har bara fått för mig det:) Jane är blond för mig iaf. hehe.. hade för mig att jag läst det också. Men men.
Mimmulih jane är väl mörkhårig :S? så har jag uppfattat det…
Attlid Meyer's Jane är mörkhårig. Weitz' Jane är blond.
LisetteS Haha, och Lisettes Jane är blond ! :) Jag hade helt fått för mig att både Jane och Alec var blonda. Skumt!
Mimmulih Vah! Nej har dom gjort henne blond?! jag trodde dom skulle ha en peruk åt henne !
Attlid På bilder från inspelningen i italien har Dakota sitt vanliga hår, så jag tror inte de gjort henne brunett.
LaSadie Jag tycker jag har sett bilder på dakota/jane med mörkt hår. jag hoppas hon har mörkt hår
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vilken hårfärg har Jane i era ögon?
Någon som vet vilken hårfärg hon kommer ha i filmen?
Hm, i min fantasi var hon mörkblond, alltså något mellanting.. ;)

Ingen aning om vilken färg hon kommer ha i filmen, men för mig när jag läste så var hon ljusblond :P
För mig har hon mörkbrunt hår

för mig är hon mörkbrun/svart… minns inte att jag läste en annan hårfärg

rödbrunt hår tror jag nog :P
För mig var hon nog blond.. ^^

hehe för mig har hon mörkbrunt hår ^^ det e då så jag tänker mig henne ^^
Mörkt, tror jag… :)

Mörkt :)
Jag ser Jane som ljusblond, men det är nog för att jag vet att Dakota är ljusblond… ;)
Väldigt mörkbrunt och Alec har svart hår enligt mig ;)
Emma
Enligt mig har hon blont hår, och Alec har lite mörkare än Jane. :)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
#13 Samma här, Alec är mer mörkblond isåfall!

Jane har, för mig, mörkt kort hår
Ja.. Mörkblond har jag fått för mig… Har aldrig riktigt tänkt på längden faktiskt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
För mig var hon blond (:
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

asså på en bild jag såg för länge sen på inspelningen av NM så hade Jane blont hår,och hon hade sina kläder och sminkning på?
men ah dom kanske inte sattit på paruken ännu då,om hon nu har en?

jag tror nog att jag tänkte att Jane skulle se "farlig" ut och vad är inte farligare än en rödårig liten flicka :P
Jag tänkte mig mörkt rödbrun, men tänkte mig inte att hon skulle vara en liten flicka däremot. Tänkte mig att hon kanske va 25 år eller liknande haha. Men Dakota passar nog bra ändå. :)

Jag hade nog tänkt mig kort spretigt rödbrunt hår..
// Lisa, medarbetare på Twilight

jag tänkte mig Jane som mörkhårig, och tja, att hela hon var ganska mörk :P inte blond alls över huvudtaget x)
Nemen se där. Det var fler än jag som tänkt henne blond då:)
Jag tänkte henne jätte ljus och blek- alltså blont hår och kalla ögon. Men så tänkte jag henne kanske i 20+ års åldern dock.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

För mig har hon övernaturligt blont hår, även om det står att hon är brunett. Vet inte varför jag tänker mig henne och Alec som blondiner faktiskt.. :)
JAg tänkte mig Jane typ som #22 säger, absolut inte blond, känns lite fel…men det blir säkert bra :)
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

#25 jag tror nog oxå att det blri bra, men, jag blev faktiskt lite förvånad att Dakota Fanning blev uttagen för rollen ;)

det finns faktiskt… peruker…

ganska ljus blond tror jag,, men kanske för att jag sett henne i den hårfärgen :P

#27 haha, eller hårfärg ;)

Jag har alltid tänkt henne med blondt vågigt långt hår, lite som en slöja …

Hon är mörkhårig i mitt huvud.. tror jag xD
Jag vet inte riktigt vilken hårfärg jag har föreställt mig att hon har.. Men en sak jag vet är att jag inte föreställt mig att nån så ung som Dakota skulle spela henne. I mitt huvud har hon varit typ runt 25 även om en späd och liten 25 åring.. Detta fenomen stör mig faktiskt riktigt mycket :p
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Jane har kortklippt brunt hår. Och det är som brunett jag ser henne. :)
/Matilda
Va!? Ska Dakota spela henne
Haha, jag har föreställt mig henne som mörk med långt svaljande svart hår, som Cassie Ventura typ =P

Mörkbrunt, kortklippt, rufsigt hår får jag det till :)

hmm….brunt, ganska ljust, till axeln ungefär, rakt, och typ lite mörka slingor, inte så mörka men liksom i lite mörkare än resten av håret.
Om ni fattar??
Jag har alltid tänkt mig Jane som blond! Tror jag har läst det, men är inte säker.
I New Moon antar jag att hon kommer vara blond eftersom Dakota Fanning som ska spela henne är det, och i den nya trailern ser man ju henne och där har hon blont hår :)