Robert Pattinsons hår
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vet inte om de vart uppe förut, då får ni hänvisa dit :)
De verkar ju vara en rätt stor deal om Robs hår, att de är väldigt fantastiskt, snyggt, etc.
Vad tycker ni om hans "amazing" hår?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Han duschar heller inte håret speciellt ofta ;) Iof mår håret bara bra av att inte tvättas för ofta, men jaa .. :D
Jag tycker det är ganska häftigt, haha. Det står liksom åt alla håll ibland… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Jag tycker bara det ser ovårdat ut :) Hela han ser rätt ovårdad ut, förutom i filmerna då^
Jag tycker hans hår är sjukt fint! Älskar hur det är helt naturligt, charmigt, "busigt"… Han passar i det :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tycker det är charmigt :)

så fint hår :D älskar det verkligen!!!
Förresten videon i #0 funkar inte =(
#6 Klickar du på "Visa i nytt fönster" så fungerar den :)

#7 okej tack :)

hans hår funkar…om han kunde ge fasiken att stryka det åt sidan…ser helknas ut…
Men han skulle ju ta o lära sej att ha det som i filmen twiligt…sjukt snyggt o han passar gott i det…
Nu ska jag vara tråkig, men jag ser inte det fantastiska i hans hår?
Visst det är snyggt och passar hans personlighet. Men fantastiskt?
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#10 Fantastiskt är det inte. Däremot ser det väldigt bra ut på honom!
#12 Jo visst gör det det, man har ju oftast en frisyr som passar sitt utseende.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag tycker inte det finns speciellt många killar som har ett sådant pass personligt hår som Rob har… Faktiskt. De flesta har vanligt, kortklippt, vilket 90% av alla killar har ;)

Jag tycker personligen verkligen inte om Robert Pattinson varken till skådespeleri eller utseende, och håret är det värsta av allt… Så jag måste säga… Usch..
Hehe, ja jag tycker om det iaf. Ibland, i vissa intervjuer, ser de lite dumt ut - när han strycker hälften åt sidan. Men annars ser de riktigt snyggt ut, personligt, busigt.
Och som Attlid skriver, så ger de verkligen karaktär till honom. Dem allra flesta killar brukar ha de rätt vanligt klippt.

Jag gillar hans frippa eftersom den är så pass unik och passar honom väldigt bra.
// Lisa, medarbetare på Twilight

#15 jag tycker du kan hålla det för dig själv då =(

Haha jag diggar hans hår… så personligt. Men jag kan hålla med om att det ser lite risigt ut ibland men men… han gillar det säkert! ;)
Jodå, han har ganska fint hår tycker jag, det verkar vara bra kvlité på det. :) Det är ju ganska bra att inte duscha håret för ofta, jag duschar heller inte håret allt för ofta, det sliter bara på håret om man gör det.
Hans hår ser bra ut men resten av honom… om han åtminstone kunde raka sig skulle han se så otroligt mycket bättre ut än vad han annars gör när han är sig själv… :P
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

#18, var inte frågan vad man tyckte om hans hår?
#18 Äsch då, alla ska få säga sin egen åsikt :) Alla kan inte tycka lika.
#20 Fast kan inte de där, med att inte raka sig, höra till filmen han börjar me på måndag?:) Ibland ser ju skådisar lite halvhemska ut just för att de tillhör någon karaktär :)
Dock är ju jag av den typen som gillar lite ovårdat 3 dagars stubb :P
Här var det nog mindre lyckat XD haha!
Men annars så älskar jag hans hår! :D
Jag tycker att hela människan är så sjukt sexig (ursäkta om jag är lite för rättfram), att jag bara ser honom genom en rosa dimma. Tror inte jag någonsin stött på en så personlig skådis som utstrålar så mycket sexuell energi och som är så snygg som han. Han är precis min typ av kille, PRECIS. Så ja, jag gillar hans hår! Fast på sista videon såg det lite.. smutsigt ut? haha :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
#23 Haha, jag tyckte de såg jätte bra ut där också :P

#21 jo men du skrev massa om skådespeleri och så du kunde skrivit bara jag gillar inte hans hår/det är inte just min smak ,, för du skrev nåt liknande i nån annan tråd också men vi glömmer det bara, alla har ju inte samma smak.
I love it! :D
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

haha tycker att hans hår ser ganska smutsigt och ovårdat ut :P men om han hela tiden skulle se ut som i #11 eller i filmen så skulle jag definitivt inte klaga :D
Gillar hans hår (Y) Kanske lite långt för att stå rakt upp? Eller?

Tycker väldigt mycket om hans hår, det är liksom lite annorlunda intebara klippt rakt av utan liksom lite style på det. Och det där att han inte tvätta håret låtsas jag som jag inte höre har ingen större betydelse xD
Åhh, håret är ju det som gör honom så sjukt sexig! Busigt, sjukt snyggt iordninggjort och lockar till att bara köra in fingrarna och grabba tag.. Sorry, ser honom som en väldigt sexuell varelse och fantiserar därefter ; )Hans personlighet gör också mycket, låg profil utåt men kan nog ryta till om han vill. Pust, skulle inte säga nej till en natt ensam med honom…
HETT. Hela han är sjukt HET. Allt på honom är HETT!
Man vill ju ha lite hår att rufsa om, moah, mys *drömmer sig bort bland rosa moln*

personlgt hår, han gör som han vill :P alla tjejer gilar det ändå Xd
#34 - Håller med helt och fullt! Haha!

#35 Haha,mm typ! ;)
Asså varje gång jag ser hans hår vill jag röra det (jag är lite konstig…) Älskar hans hår!

Skulle vilja se hela Tyra intervjun man såg ju bara hur glada(chockade) de blev av att bara se dem gå in! :D

#40 Tack! Fy f*n vad hon blev glad,Robert och Taylor bara står och skrattar åt henne. :D Hehe, kan inte någon lägga upp hela? Den var skitbra! Själv så kan jag inte lägga upp. :(

#41 Varsegod =) .. Det där var hela intervjun ?

Jo,men jag menade här asså i inlägget. ;)

Hans hår är jättesnyggt :)
Det är så himla snyggt på honom! Damn hot <3
Det är gulligt :D gillar det mer när det är stylat, men när det är t.ex. som i #23 är det inte lika fint ;)
jag tycker det är gulligt :)