ta sig in på premiären
är det någon som ska försöka ta sig in på premiären?? eller som kanske gjorde det till twiligt . jag ska försöka i år (jag är tretton i oktober )
Man kan väl komma in på en 15-års film med förälder?
#1 Nej, tror det bara gäller 11-års gränsen.
Men jag tror det är ganska lätt att komma in :) Jag har kommit in på 15-års filmer sedan jag var 12-13 =P

2# aah då kan jag nog komma in :P. mina kompisar ska hjälpa mig och "se" större ut :P lycka till med det haha xD

Jag är ett halvår ifrån femton, så jag kommer in ^^ Jag kom ju in förra året när Twilight hade premiär så det borde inte vara något problem!

awww kan inte vänta . jag kanske ska se premiären på bio hahaha ovO

jag fyller 15 i mars så jag hoppas jag kommer in! annars, ah, då vet jag inte :D
Jag blir äntligen 15 när Breaking Dawn kmr på bio :(

Jag tog mig in på twiligt förra året. Då var jag 14. ;en nu är jag 15 så nu får jag gå in hur som helst. :)
Det är ganska klätt att komma in faktiskt.
Jag ska ta mig in, är 14, dock har jag ingen aning om hur. Mina kompisar säger att vi aldrig kommer lyckas för att dom brukar vara så stränga här i eskilstuna, men jag har bestämt att jag ska komma in på premiären…fast jag är ganska lång så jag ser mer ut som 15, fast jag beter mig inte som det, mer som 11 xD
Men jag ska fixa det på nåt sätt, bara dom inte kollar leg.!
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
I Göteborg så måste man visa upp fotoleg. -.- Och jag är 14. :P
Jag tycker att det där är rätt konstigt egentligen. De som är under 15 kan ju hyra filmer, se filmer som går på tv exempelvis. Så nog kan barn/ungdomar få tillgång till de filmer de vill se, om än inte på bio, så på andra sätt. Dessutom så har de flesta barn/ungdomar idag dator som de kan få tillgång till tex filmerna/spelen de vill ha genom att ladda ner dem. Tiderna förändras, men om det är bra är en annan femma =S
/Moonchild89 👻
Fyller 15 några dagar innan premiären. :)
Fyller 15 4 dagar innan premiären(A) jag ska ta med mig mitt pass (A) Eller om vi har fixat legg tar jag med det såklart ;D
Emma
Jag är 16 så det är inga problem. Eller borde inte vara det iaf. :P
Jag är 19 år, men folk brukar ta mig för 23-25 år så det är förhoppningsvis inga problem. ;)

#18 jag är 18 och folk brukar ta mig för 14 hahaha ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#19 det är för att du är koooort ;)
Jag är 16 så hoppas jag slipper visa leg, har inget… Slapp sist då jag var 15 år o 4 månader :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#20 kort? jag? förstår inte vad du menar? =O ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
På vår biosalong står det att man måste visa leg på 15-års filmer
#23 Det står på alla tror jag. Ytterst sällan personalen gör slag i saken dock :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Helt klart, jag och min kompis ska satsa stenhårt, haha. Men liksom, när premiären är fyller hon 15 om ca 3 månader och jag om ca 6 månader, så ja.